اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک نیمه سنگین در مرز مهران


سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام به مهران گفت: هم‌اکنون در مسیرهای منتهی به چزابه و شلمچه تردد روان گزارش شده است.

خبرگزاری آنا: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور ایلام به مهران گفت: هم‌اکنون در مسیرهای منتهی به چزابه و شلمچه تردد روان گزارش شده است.

سرهنگ نادر رحمانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای منتهی به مرز مهران اظهار کرد: در محور ایلام به مهران همچنان ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی افزود: همچنین در محورهای مواصلاتی استان‌های منتهی به مرزهای شلمچه و چزابه، تردد روان اعلام شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه در سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان گزارش شده است، عنوان کرد: با توجه به پیاده‌روی دو تا سه روزه زائران از دیروز شاهد کاهش ترافیک در سه مرز مهران، چزابه و شلمچه هستیم.

سرهنگ رحمانی یادآور شد: از روزهای آینده باید منتظر بار برگشت زائران از مرزها باشیم.


ویدیو مرتبط :
(ترافیک سنگین در جاده سراوان رشت) 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک در مرز مهران نیمه سنگین است


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در مرز مهران خبر داد.

خبرگزاری میزان: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور از ترافیک نیمه سنگین در مرز مهران خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جاده‌های کشور به‌ویژه مرزهای منتهی به کربلا، اظهار کرد: برابر گزارش‌های دریافتی در استان ایلام (محور ایلام به مهران) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که در مسیرهای منتهی به چزابه و شلمچه نیز ترافیک پرحجم اعلام شده است، افزود: در واقع باید گفت تردد در این دو مسیر روان بوده و از رانندگان درخواست می‌کنیم که با صبر و حوصله رانندگی کنند.

به گفته رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.