اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک نیمه سنگین در جاده‌ های کشور


رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اشاره به بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده های کشور گفت: محور هراز مسدود شد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اشاره به بارش باران و ترافیک نیمه سنگین در جاده های کشور گفت: محور هراز مسدود شد.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اشاره به آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور افزود: طبق آخرین گزارشات دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور در آزادراه تهران-کرج و کرج-قزوین ترافیک نیم سنگین و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی گفت: بر همین اساس در استان های خراسان رضوی، البرز، شهر تهران در اکثر محورها، مازندران در ارتفاعات محورهای هراز، فیروزکوه و کندوان و در استان چهارمحال و بختیاری گردنه چری، استان سمنان محورهای کیاسر، شاهرود، آزادشهر و گردنه آهوان بارش برف گزارش شده و در استان های کرمان، گلستان، مازندران، ایلام بارش برف و باران و در راه ها و در دیگر محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی افزود: محورهای شمشک-دیزین، پونل-خلال، قم-گرمسار، اردبیل-سرچم، هراز-فیروزکوه محور فرعی جواهرده به علت رانش زمین کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور همچنین به انسداد محور هراز اشاره کرد و گفت: در استان مازندران محور هراز به علت بارش برف و کولاک شدید از ساعت ۵ صبح امروز تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی گفت: محور فیروزکوه در استان مازندران که از ساعت ۲ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز در پی بارش برف و کولاک مسدود شده بود با کمک عوامل راهداری و پلیس راه ساعت ۴ صبح امروز بازگشایی شد.


ویدیو مرتبط :
(ترافیک سنگین در جاده سراوان رشت)8

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک نیمه سنگین در جاده های کشور/ بارش باران و مه گرفتگی در 2 استان شمالی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت و گفت: در استانهای گیلان و مازندران بارش پراکنده باران و مه گرفتگی گزارش شده است.

پسرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشهای دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در محور کرج -چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل 5 ، محور هراز از آبعلی تا امام زاده هاشم و محدوده های پلور، آب اسک، سه راهی لاسم، کهرود، تونل تکاور 2 و گزنک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها ومعابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استانهای گیلان و مازندران بارش پراکنده باران و مه گرفتگی گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی عنوان کرد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت کماکان در محور کرج – چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 

اخبار اجتماعی - آنا