اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک نیمه سنگین در اتوبان تهران - کرج


رییس پلیس راه استان البرز، وضعیت ترافیک در جاده های استان البرز را نیمه سنگین اعلام کرد.

خبرگزاری ایرنا: رییس پلیس راه استان البرز، وضعیت ترافیک در جاده های استان البرز را نیمه سنگین اعلام کرد.

سرهنگ رضا اکبری افزود: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی، امروز بار ترافیکی در بزرگراه تهران - کرج و آزاد راه کرج- قزوین نیمه سنگین گزارش شده است.

اکبری افزود: پیش بینی می شود از عصر امروز ترافیک سنگینی در راه های استان البرز بوجود آید که بایسته است رانندگان ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی صبر و شکیبایی داشته باشند .

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استفاده از تلفن همراه موجب حوادث ناگوار می شود بنابراین رانندگان حین رانندگی از مکالمه تلفنی پرهیز نمایند.

اکبری با اشاره به بارش احتمالی برف و باران در راه های استان بویژه محورهای کوهستانی، همراه داشتن زنجیر چرخ را برای این مسیر الزامی دانست.

وی از رانندگان خواست در صورت بارش باران و برف در هنگام حرکت با رعایت سرعت و فاصله طولی از خودرو جلو حرکت کنند.

رییس پلیس راه استان البرز به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

این مسوول گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

استان البرز یکهزار و 500 کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد و 18 درصد ترافیک کشور مربوط به راه های این استان است.


ویدیو مرتبط :
تکچرخ با موتور سنگین (اتوبان تهران -کرج)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک نیمه‌ سنگین در اتوبان کرج - تهران


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، ترافیک در آزادراه کرج ـ تهران را نیمه‌سنگین اعلام کرد و گفت: در محورهای کردستان، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان مه‌گرفتگی وجود دارد.

خبرگزاری مهر: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، ترافیک در آزادراه کرج ـ تهران را نیمه‌سنگین اعلام کرد و گفت: در محورهای کردستان، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان مه‌گرفتگی وجود دارد.

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت:‌ در حال حاضر در اکثر محورهای استان کردستان مه‌گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در محورهای مرند ـ جلفا، مرند ـ خوی و سراب ـ اردبیل در استان آذربایجان شرقی و همچنین در محورهای زابل ـ نهبندان و زاهدان ـ میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان نیز مه‌گرفتگی و کاهش دید وجود دارد.

سرهنگ رحمانی با اشاره به  ترافیک در آزادراه کرج ـ تهران ترافیک این محور را  نیمه‌سنگین اعلام کرد و افزود: محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال همچنان مسدود است.

وی در ادامه افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور دارای جوی آرام و ترافیکی روان هستند.