اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک نیمه‌ سنگین در جاده فیروزکوه


فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه از وجود ترافیک نیمه‌سنگین در این محور خبر داد و گفت: تردد تریلر تا روز دوشنبه، سوم خردادماه در محور فیروزکوه ممنوع است و احتمال بارش باران نیز وجود دارد.

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه از وجود ترافیک نیمه‌سنگین در این محور خبر داد و گفت: تردد تریلر تا روز دوشنبه، سوم خردادماه در محور فیروزکوه ممنوع است و احتمال بارش باران نیز وجود دارد.

علی نیک‌روش با اشاره به وضع ترافیک در محور دماوند - فیروزکوه اظهار کرد: با توجه به تعطیلی‌ روزهای آینده مسافرت‌ها آغاز شده و مسافران در حال تردد به سمت استان‌های شمالی کشور هستند.

وی افزود: هم‌اکنون ترافیک به سمت استان مازندران نیمه‌سنگین و به سمت شهر تهران عادی و روان است.

فرمانده پلیس‌راه دماوند - فیروزکوه به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در این محور اشاره کرد و گفت: از روز گذشته تا ساعت هشت بامداد صبح روز دوشنبه، سوم خردادماه سال جاری برای تسهیل در تردد خودروهای سواری تردد تریلر در محور دماوند - فیروزکوه ممنوع شده است.

نیک‌روش ادامه داد: همچنین در روز یکشنبه، دوم خردادماه سال جاری کلیه تردد خودروهای سنگین اعم از تریلر، کامیون‌ها و کامیونت‌ها تا ساعت هشت بامداد روز بعد در محور فیروزکوه ممنوع است.

وی با بیان اینکه امروز به صورت مقطعی در برخی نقاط محور دماوند - فیروزکوه بارش باران وجود داشت، بیان کرد: بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، احتمال بارش باران در سه روز آینده وجود دارد و با توجه به احتمال لغزندگی سطح جاده‌ها، لازم است تا رانندگان نسبت به رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته باشند.

فرمانده پلیس‌راه دماوند – فیروزکوه با اشاره به اینکه مشکل خاصی در تردد خودروها در این محور وجود ندارد، اضافه کرد: نیروهای پلیس و گشت‌های ویژه در طول محور و جاده‌های روستایی مستقر هستند و همچنین 14 دوربین ثبت تخلف هوشمند نیز تخلفات رانندگی را به ثبت می‌رساند.


ویدیو مرتبط :
(ترافیک سنگین در جاده سراوان رشت) 3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک نیمه‌ سنگین در جاده هراز و فیروزکوه


فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز و فیروزکوه به سمت مرقد مطهر امام خمینی (ره) و شمال و شرق کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران از ترافیک نیمه‌سنگین در محور هراز و فیروزکوه به سمت مرقد مطهر امام خمینی (ره) و شمال و شرق کشور خبر داد.

سرهنگ سیاوش محبی با اشاره به وضع ترافیکی محور هراز و فیروزکوه افزود: با توجه به فرا رسیدن ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار انقلاب اسلامی شاهد حجم ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه هستیم.

وی به اعمال محدودیت‌های ترافیکی با توجه به تعطیلات پیشرو تا روز یکشنبه 16 خرداد ماه اشاره کرد و گفت: تردد تریلر، کامیون‌ و کامیونت‌ به ‌استثنای مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه در محور هراز تا ساعت شش صبح روز یک‌شنبه ممنوع است.

سرهنگ محبی افزود: تردد انواع وسایل نقلیه نیز از امروز تا روز شنبه، 15 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع و از آب‌اسک به رودهن در محدوده مشاء به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوعیت‌های ترافیکی در محور فیروزکوه گفت: تردد تریلر به جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 روز چهارشنبه و انواع کامیون و کامیونت به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت شش بامداد روز گذشته تا ساعت 24 روز شنبه 15 خردادماه از تهران به سمت قائم‌شهر و برعکس ممنوع شده است.

سرهنگ محبی خاطرنشان کرد که تردد موتورسیکلت نیز تا ساعت دو بامداد روز یکشنبه، 16 خردادماه در محورهای هراز و فیروزکوه ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از رانندگان، مسافران و زائران مرقد مطهر حضرت امام (ره) که با وسیله نقلیه شخصی و یا حمل و نقل عمومی سفر می کنند، خواست تاضمن رعایت احتیاط در طول مسیر از هرگونه سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند.