اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک سنگین در 7 محور مواصلاتی کشور


مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی کشور در تعطیلات عید فطر را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت ترافیکی کشور در تعطیلات عید فطر را تشریح کرد.

بنابر آخرین اخبار دریافتی از مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، ترافیک در محورهای کرج به چالوس از میدان امیرکبیر تا تونل کندوان، محور هراز از محدوده آبعلی تا امامزاده هاشم (ع) دارای ترافیک سنگین است.

همچنین باند شمالی آزادراه تهران – کرج از شهرک خاتم تا پل فردیس و باند شمالی آزادراه کرج – قزوین از پل فردیس تا پل حصارک نیز دارای ترافیک سنگین است.

بنابر اطلاعات واصله آزادراه و جاده قزوین – رشت و همچنین محور فیروزکوه از محدوده‌های گدوک، پل سفید، ورسک و شیرگاه نیز دارای ترافیک سنگین است.

همچنین آزادراه قزوین – زنجان دارای ترافیک نیمه سنگین است.

برهمین اساس سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.


ویدیو مرتبط :
ترافیک در محور هراز در دومین روز از نوروز93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک سنگین در 5 محور مواصلاتی کشور


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از ترافیک سنگین در پنج محور مواصلاتی کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «محمد حسین حمیدی» افزود: محورهای «کرج- چالوس» (از میدان امیرکبیر تا تونل کندوان و در محدوده های پل زنگوله، سیه بیشه و مرزن آباد)، هراز (از آبعلی تا امام زاده هاشم، امام زاده هاشم تا پلور، آب اسک، تونل تکاور2، پنجاب و سه راهی لاسم)، باند شمالی آزاد راه های تهران - کرج (از شهرک خاتم تا پل فردیس )، باند شمالی آزادراه کرج - قزوین (از پل فردیس تا پل حصارک)، محور رشت- قزوین (محدوده منجیل و رودبار ) از بار ترافیکی سنگینی برخوردار است.

وی با بیان این که ترافیک در محور فیروزکوه (از جوارم تا سرازیری نهالستان و محدوده شیرگاه) نیمه سنگین است، اظهار داشت: در حال حاضر بارش پراکنده باران در استان های اردبیل، گلستان و گیلان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

حمیدی همچنین از انسداد محور شمشک – دیزین به علت نبود ایمنی در زیر ساخت جاده جهت تردد وسایل نقلیه تا اطلاع ثانوی خبرداد و گفت: به منظور روان سازی بار ترافیکی، محور کرج- چالوس یک طرفه شده است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور یادآور شد: با پایان یافتن مراسم ارتحال امام (ره) و بازگشت کاروان های استانی، حجم ترافیک در محورهای مواصلاتی اطراف تهران، پرحجم و روان است.

وی از رانندگان خواست از عجله و شتاب، سبقت، تجاوز به چپ و نیز حرکت در شانه خاکی پرهیز کنند؛ با توجه به زمان کم سفر، هموطنان با صبر، تحمل و حوصله رانندگی کرده تا شاهد حادثه و راهبندان در مسیر نباشیم.

این مسوول انتظامی تصریح کرد: پلیس با تخلفات حادثه ساز مانند سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و نیز حرکت از شانه خاکی برخورد می کند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا به آتش گرفتن دو دستگاه اتوبوس اسکانیا در محورهای سیستان و بلوچستان و نیز تهران- مشهد در روز گذشته اشاره کرد و گفت: این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است.