اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک سنگین در 3 بزرگراه پایتخت


معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی بزرگراه ها و معابر پایتخت از آماده باش 100 درصدی پلیس راهور در شب چهارشنبه آخر سال خبر داد.

ایسنا: سرهنگ پرویز حسینی درباره آخرین وضعیت ترافیکی در معابر و بزرگراه‌های پایتخت اظهار کرد: در حال حاضر در 3 بزرگراه همت، حکیم و مسیر غرب نیایش شاهد ترافیک سنگین هستیم و در سایر بزرگراه‌ها نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

حسینی با بیان اینکه درحال حاضر در مراکز خرید و معابر داخلی که طی روزهای قبل پرترافیک گزارش شده بود حجم تردد خودروها کاهش یافته و گره ترافیکی وجود ندارد اظهار کرد:‌ با توجه به اینکه در شب چهارشنبه آخر سال هستیم اغلب شهروندان زودتر از موعد به منازل رفته‌اند.

معاون ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: در این شب تمامی عوامل پلیس راهور در آماده باش هستند و روان سازی ترافیک را انجام خواهند داد.


ویدیو مرتبط :
کنترل ترافیک با تغییر اندازه بزرگراه ها در لحظه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سارق حرفه ای خودرو در ترافیک سنگین پایتخت دستگیر شد



سارق حرفه ای پایتخت که در حال فرار از دست پلیس بود در ترافیک سنگین تهران به دام ماموران پلیس افتاد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،ساعت 17:30 بیست و دوم شهریورماه عوامل تخصصی کلانتری 121سلیمانیه هنگام گشت زنی در خیابان  پرستار به یك دستگاه خودرو مزدا با یك نفر سرنشین برخورد کردند که مشخص گردید كه در حال سرقت از خودرو پراید خاكستری هستند.

ماموران بلافاصله جهت متوقف نمودن خودرو و دستگیری فرد سارق اقدام  کردند كه راننده خودرو اقدام به فرار کرد و در نهایت در تعقیب و گریز كه حدود 20 دقیقه به طول انجامید با شلیك 18 تیر جنگی که توسط عوامل تخصصی و پیشگیری (چهار تیر به سمت لاستیك جلوسمت راست و چهارتیر به بدنه) شلیک شد خودرو متوقف شد.

راننده خودرو مجددا درصدد فرار بود كه در نهایت خودرو به دلیل ترافیك سنگین خودروهای عبوری متوقف و سارق دستگیر و در همین حین خودرو مزدا نیز استعلام گرفته شد كه مشخص گردید خودرو دارای سابقه سرقت از كلانتری 109 بهارستان در 20 شهریور می باشد.

در بازرسی از خودرو یك دستگاه ضبط خودرو و یك عدد ساك مسافرتی حاوی لباس و سوغاتی - یك عدد مودم و یك جفت كفش كه متعلق به مالک خودرو پراید بود، كشف گردید.

سرهنگ حسین اسدی سرکلانتر ششم پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران جوان گفت:راننده خود را به هویت "ارسلان" 28 ساله دارای 3 سال سابقه زندان معرفی کرد كه در این خصوص پرونده تشكیل و به پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ فرستاده شد.


  اخبارحوادث  -  باشگاه خبر نگاران