اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک سنگین در مسیر شمال


مرکز کنترل ترافیک راه ها، حمل ونقل و پایانه های استان البرز از ترافیک سنگین از عصر پنجشنبه در راه های این استان خبرداد.

خبرگزاری ایرنا: مرکز کنترل ترافیک راه ها، حمل ونقل و پایانه های استان البرز از ترافیک سنگین از عصر پنجشنبه در راه های این استان خبرداد.

این گزارش می افزاید: به علت حجم سنگین ترافیک ، در محدوده گرمدره تا منطقه مهرویلای کرج ، تردد در بزرگراه و آزاد راه تهران - کرج - قزوین با کندی انجام می شود.

ترافیک در این مسیر از ساعت 17 امروز پنجشنبه بیشتر شده و با توجه به پایان تعطیلات هفته جاری و بازگشت مسافران، پیش بینی می شود فردا جمعه نیز راه های استان البرز پرترافیک باشد.

استان البرز دارای یکهزارو 500 کیلومتر آزاد راه، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به این استان است .

تنها نیم درصد راه های ایران در البرز قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
ترافیک سنگین در محور تهران - شمال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک سنگین محور شمال، مسیر مه آلود


رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کندوان، هراز و فیروزکوه را بسیار سنگین اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کندوان، هراز و فیروزکوه را بسیار سنگین اعلام کرد.

سرهنگ جعفر محمدنژاد اظهار داشت: به دلیل ترافیک سنگین در محور کندوان، این محور از ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه از تهران به سمت شمال یکطرفه اعلام شد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در محور کیاسر به سمت ساری نیمه سنگین است.

محمد نژاد بیان داشت: به رغم برخی تغییرات آب و هوایی در چند روز اخیر در مناطق کوهستانی حوزه استحفاظی پلیس راه مازندران، هم اکنون سطح جاده های مواصلاتی این حوزه خشک و هوا صاف تا نیمه ابری است.

وی گفت: رانندگان در محدوده ارتفاعات لاریجان در جاده هراز، ولی آباد در جاده چالوس و گدوگ در جاده فیروزکوه شاهد ابری بودن هوا و تاحدودی مه گرفتگی مسیر خواهند بود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران تاکید کرد: اعمال محدودیت های ترافیکی در جاده های استان که از ساعت 12 روز گذشته آغاز شده تا ساعت 24 بامداد روز جمعه آینده ادامه خواهد داشت.

محمدنژاد بیان داشت: این محدودیت ها به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و آسان سازی عبور و مرور وسایل نقلیه در جاده های استان اعمال می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از رانندگانی که قصد تردد در محورهای این استان را دارند خواست با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به توصیه ها و هشدارها ، پلیس را در برقراری نظم و انضباط ترافیکی و پیشگیری از حوادث ناگوار یاری کنند.

محمدنژاد به رانندگان هشدار داد با سرعت مطمئن در محورها حرکت کنند تا دچار سانحه نشوند.

وی با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن 71-3287070-0151 و 2182934-0151 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های استان است.