اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک سنگین در محورهای چالوس، هراز و تهران-قم



اخبارجدید,خبرهای جدید,اخبار جدید

مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور نسبت به بارش باران و برف از روز دوشنبه در سامانه البرز هشدار و از ترافیک سنگین در سه معبر جاده‌ای در امروز خبر داد.

یاسر خالدی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور، اظهارکرد: با توجه به تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه‌های تردد شماری به دست آمده در برخی معابر جاده‌ای ترافیک مشاهده می‌شود.

وی افزود: بر این اساس در آزادراه تهران – قم محدوده عوارضی تهران، در محور هراز در مقاطع امام‌زاده هاشم، سه راهی لاسم و سنگچال و در محور کرج - چالوس محدوده کندوان ترافیک سنگین وجود دارد.

به گفته مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور، مابقی محورهای جاده‌ای کشور دارای ترافیک روان هستند.

خالدی با بیان اینکه در عین حال ظرفیت محورهای دارای ترافیک سنگین هنوز اشباع نشده است، ادامه داد: برخی ترافیک‌های ایجاد شده به رانندگی هموطنان مربوط می‌شود، چراکه با توجه به مناظر دیدنی جاده‌های شمالی کشور عده‌ای از مردم در مناطق نامناسب اقدام به توقف می‌کنند و همین امر سبب ایجاد ترافیک می‌شود.

وی از مسافران خواست که برای توقف در طول مسیر از پارکینگ‌ها و محل‌های مشخص‌شده استفاده کنند.

مسئول عملیات سالن مرکز مدیریت راه‌های کشور با بیان اینکه در حال حاضر از نظر جوی هیچ‌گونه بارشی نداریم، گفت: بارش‌ها از روز دوشنبه آغاز می‌شود و به این ترتیب مردم باید به این موضوع توجه کنند که این بارش‌ها بیشتر در سامانه البرز خواهد بود و استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، تهران و شمال سمنان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

خالدی همچنین درباره تلاقی موج‌های اول و دوم سفرهای نوروز هشدار داد و اظهارکرد: پیش‌بینی می‌شود که اوج تردد در روز ششم فروردین ماه ایجاد شود، چراکه مسیر برگشت موج اول سفرهای نوروزی با مسیر رفت موج دوم همزمان می‌شود.

وی به مردم توصیه کرد که اگر در موج دوم قصد سفر دارند، اگر می‌خواهند در ترافیک روان‌تری سفر کنند، به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که تا روز چهارشنبه به مقصد خود رسیده باشند.

اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
.ترافیک سنگین جاده هراز در عید فطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک سنگین 3 محور چالوس، هراز و قم


مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه تهران-قم را سنگین اعلام کرد.

خبرگزاری فارس: برابر آخرین اخبار و بررسی‌های موجود ترافیک در ابتدای محور کرج چالوس ( از میدان امیرکبیر تا سد کرج ) سنگین گزارش شده است.

همچنین در محور کرج چالوس( از سد کرج به سمت مرزن آباد )، محور هراز ( از رودهن به سمت آمل ) محور فیروزکوه به سمت قائم شهر، آزادراه کرج به قزوین، محورهای قزوین به رشت، قزوین به زنجان و آزادراه تهران به قم ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

این در حالی است که سایر محورهای مواصلاتی کشور از ترافیک روانی برخوردار است.