اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک سنگین در جاده چالوس و اتوبان کرج- قزوین


مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز از وجود ترافیکی در دو محور کرج – چالوس و آزاد راه کرج – قزوین خبر داد.

خبرگزاری ایسنا:  مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز از وجود ترافیکی در دو محور کرج – چالوس و آزاد راه کرج – قزوین خبر داد.

محمدجواد عطرچیان با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر تردد خودروها در محور کرج – چالوس در محدوده بیلقان به دلیل ترافیک سنگین به کندی صور می‌گیرد.

وی اظهار کرد: علاوه بر این محور، ترافیک سنگین در آزاد راه کرج – قزوین محدوده پایانه مسافربری شهید کلانتری تا پل استاندارد نیز باعث کندی تردد خودروها در این محدوده شده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به قرار داشتن در ساعات اوج تردد خودروها از مسافران تابستانی انتظار داریم برای شروع حرکت خود ساعات بعد از زمان اوج ترافیک را انتخاب کنند تا گره ترافیکی در این محورها بیشتر نشود.

وی افزود: ساعات اولیه صبح و اواخر شب بهترین زمان برای آغاز سفر است چرا که اکثر محورها در این زمان باز و بدون ترافیک هستند.

عطرچیان ادامه داد: از ابتدای تابستان تا کنون محورهای مواصلاتی استان البرز با ثبت تردد بیش از یک میلیون خودرو در هر روز رکوردار عبور و مرور بین محورهای مواصلاتی کشور بوده‌اند.

مدیرکل پایانه‌های استان البرز گفت: در حال حاضر 12 دوربین نظارت تصویری تردد خودروها در استان را تحت نظر دارند و وجود ترافیک و یا بروز حادثه‌ای در محورهای استان را گزارش می‌دهند.


ویدیو مرتبط :
فرار از ترافیک اتوبان به روش خطی های کرج

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک سنگین در جاده کرج - چالوس


مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: در ابتدای محور کرج چالوس ( از میدان امیر کبیر تا کیلومتر 5 و از شهرستانک تا تونل کثیر ) سنگین است.

خبرگزاری مهر: مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا اعلام کرد: در ابتدای محور کرج چالوس ( از میدان امیر کبیر تا کیلومتر 5 و از شهرستانک تا تونل کثیر ) سنگین است.

این مرکز اعلام کرد: در محورهای هراز، قزوین رشت، اصفهان تهران، اصفهان کاشان، آزادراه تهران قم، آزادراه تهران کرج، آزادراه کرج قزوین و محور قزوین رشت نیمه سنگین است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار است.