اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک سنگین در جاده هراز و چالوس


از صبح امروز ترافیک سنگین در محور کرج تا چالوس و رودهن تا آمل گزارش شده است

خبرگزاری مهر: از صبح امروز ترافیک سنگین در محور کرج تا چالوس و رودهن تا آمل گزارش شده است.

براساس آخرین اطلاعات از مرکز مدیریت راه های کشور، در محور کندوان از کرج تا چالوس ترافیک سنگین گزارش شده و در محور هراز از رودهن تا آمل تردد بصورت پرحجم و در برخی مقاطع سنگین در جریان است.

همچنین در آزادراه تهران - کرج - قزوین در محدود شهر کرج ترافیک سنگین و روان وجود دارد . ضمن آنکه براساس اعلام این مرکز محور شمشک به دیزین باز است اما به دلیل بارش های احتمالی توصیه می شود که از محور کرج - چالوس به جای آن تردد شود.


ویدیو مرتبط :
.ترافیک سنگین جاده هراز در عید فطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جاده هراز در صبح دهم فروردین بسته شد/ ترافیک سنگین در جاده چالوس



 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی, وضعیت جوی و ترافیکی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از انسداد محور هراز خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: محور هراز در استان های مازندران و شرق تهران به دلیل بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در کیلومتر ٧٥ محدوده بندکنار تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: برابر گزارش‌های دریافتی در ارتفاعات محور کرج-چالوس شاهد بارش خفیف برف هستیم و اکثر محورهای استان های مازندران، گلستان و شرق تهران نیز بارش باران گزارش شده است.

رحمانی افزود: همچنین محور مشکین شهر-پارس آباد در استان اردبیل نیز بارانی گزارش شده است.

وی درمورد وضعیت ترافیکی جاده های کشور نیز گفت: ترافیک در محدوده‌های هزارچم و سیاه بیشه در محور کرج چالوس نیمه سنگین است اما سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردارند.

 

 اخباراجتماعی - ایسنا