اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک سنگین در جاده اصفهان ـ شیراز


رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: آمار واژگونی در جاده‌های استان به شدت افزایش داشته که از رانندگان می‌خواهیم تا حد امکان در شب رانندگی نکنند و هنگام خستگی استراحت کافی داشته باشند.

خبرگزاری فارس: رضا رضائی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: در حال حاضر جاده اصفهان به شیراز از شلوغ‌ترین جاده‌های استان به حساب می‌آید که متاسفانه آمار تصادفات در این جاده نیز بیش از سایر مسیرهای استان است.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که در پیک مسافرت‌های نوروزی قرار داریم جاده‌های استان نیز پرتردد هستند و در بعضی جاده‌ها تردد به کندی صورت می‌پذیرد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تاکید کرد: در حال حاضر دلیل عمده تصادفات خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است.

وی با بیان این‌که آمار واژگونی در جاده‌های استان به شدت افزایش داشته عنوان کرد: از رانندگان می‌خواهیم تا حد امکان در شب رانندگی نکنند و هنگام خستگی استراحت کافی داشته باشند تا مشکلی برای مسافرت آن‌ها ایجاد نشود.

رضایی ابراز کرد: سرعت غیر مجاز یکی دیگر از عواملی است که آمار تصادفات را به شدت افزایش داده است.

وی تصریح کرد: از تمامی مردم می‌خواهم همکاری لازم را با ماموران ما داشته باشند تا بتوانیم آمار تصادفات را کاهش دهیم.


ویدیو مرتبط :
(ترافیک سنگین در جاده سراوان رشت) 3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک نیمه سنگین در جاده های کشور/ بارش باران و مه گرفتگی در 2 استان شمالی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت و گفت: در استانهای گیلان و مازندران بارش پراکنده باران و مه گرفتگی گزارش شده است.

پسرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور، اظهار کرد: طبق‌آخرین گزارشهای دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور در محور کرج -چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل 5 ، محور هراز از آبعلی تا امام زاده هاشم و محدوده های پلور، آب اسک، سه راهی لاسم، کهرود، تونل تکاور 2 و گزنک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده‌ها ومعابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.

وی بیان کرد: بر همین اساس در استانهای گیلان و مازندران بارش پراکنده باران و مه گرفتگی گزارش شده و در سایر راه‌ها و محور‌های مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.

رحمانی عنوان کرد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت کماکان در محور کرج – چالوس تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 

اخبار اجتماعی - آنا