اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک سنگین در بزرگراه های تهران


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در روز نخست مهر ماه ترافیک معابر نیم ساعت زودتر آغاز شد و در حال حاضر ترافیک در بزرگراه ها سنگین است.

خبرگزاری مهر: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: در روز نخست مهر ماه ترافیک معابر نیم ساعت زودتر آغاز شد و در حال حاضر ترافیک در بزرگراه ها سنگین است.

سرهنگ تیمور حسینی در حاشیه ستاد استقبال از مهرضمن بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: سایر معابر ترافیک سنگینی ندارند.

وی بیان این که همه نیروهای راهنمایی و رانندگی از نخستین ساعت صبح در آماده باش کامل بوده و وضعیت ترافیک به طور دقیق و مورد نظارت قرار دارد گفت:هر روز صبح ترافیک از حدود 6 و 45 دقیقه آغاز می شود اما امروز شاهد اقزایش ترافیک از 6 و 15 دقیقه بودیم .

سرهنگ حسینی با بیان این که تردد در سایر معابر تفاوت  چندانی با روزهای گذشته نداشته است گفت:خوشبختانه از ابتدای صبح تا این لحظه تصادف سنگینی رخ نداده و امیدواریم شهروندان با رعایت قوانین به نظم ترافیکی کمک کنند.

 زیرا پیش از هر چیز و رعایت قوانین اهمیت دارند و اگر شهروندان نکات ساده ای مانند گردش صحیح و حرکت بین خطوط و توقف پشت خط ایست و ... رعایت کنند شاهد کاهش ترافیک خواهیم بود.


ویدیو مرتبط :
کنترل ترافیک با تغییر اندازه بزرگراه ها در لحظه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر: ترافیک سنگین در بزرگراه‌های تهران


با توجه به راهکارها و تلاشهای مستمر مسئولان شهری تهران برای کنترل و کاهش ترافیک تهران ولی همچنان شهروندان ساعات زیادی از طول روز را در ترافیک‌های طولانی می‌گذرانند.































منبع :  تابناک