اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک سنگین در اتوبان تهران – کرج


رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک سنگین در محور تهران – کرج و بارش باران در استانهای آذربایجان غربی و گیلان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان: رئیس مرکز کنترل ترافیک راهورناجا در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از ترافیک سنگین در محور تهران – کرج و بارش باران در استانهای آذربایجان غربی و گیلان خبر داد.

سرهنگ محمد حسین حمیدی در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، سامانه‌های هوشمند ترافیک شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور درحال حاضر در محور تهران – کرج ترافیک سنگین حاکم است و سایر محور‌های مواصلاتی کشور از ترافیک روان و عادی برخوردار هستند.

وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار داشت:بر اساس آخرین  گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در استانهای آذربایجان غربی محور میاندوآب و استان گیلان محور‌های لاهیجان و چابکسر بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است وسایرجاده‌های کشور از جوی آرام و پایدار برخوردار هستند.

سرهنگ حمیدی با اشاره به محور‌های مسدود بیان داشت:درحال حاضر محور شمشک به دیزین به دلیل احتمال سقوط بهمن، محور قم به گرمسار  به دلیل انجام عملیات راه‌سازی و محور شهداد به نهبندان در استان کرمان به دلیل طغیان رودخانه و سیل تا اطلاع ثانوی مسدودهستند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطر نشان کرد:مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به صورت شبانه روزی و با شماره تلفنهای 120 و 88255555 پاسخگوی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی کلیه جاده‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
تکچرخ با موتور سنگین (اتوبان تهران -کرج)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک سنگین در اتوبان تهران - کرج - قزوین


رییس مرکز مدیریت راه های استان البرز از ترافیک سنگین در راه های این استان از جمله بزرگراه و آزادراه تهران - کرج - قزوین خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: رییس مرکز مدیریت راه های استان البرز از ترافیک سنگین در راه های این استان از جمله بزرگراه و آزادراه تهران - کرج - قزوین خبر داد.

علی شادفراظهار کرد: طبق گزارش ها، بزرگراه تهران - کرج از بامداد امروز با ترافیک سنگین مواجه شده است .

وی ادامه داد:همچنین با توجه به مسافرت های نوروزی ، آزاد راه کرج - قزوین درمحدوده امامزاده طاهر (ع ) تا پل حصارک کرج پرترافیک است و حرکت خودروها با کندی انجام می شود.

شادفر گفت: ترافیک سنگین نیز تردد درجاده کرج - چالوس را به ویژه در محدوده بیلقان کرج با کندی مواجه کرده است.

استان البرز دارای یکهزارو 500 کیلومتر آزادراه ، بزرگراه و راه اصلی است که با توجه به قرار گرفتن در مسیر تردد مسافران 14 استان کشور به ویژه تهران، در ایام تعطیل با حجم ترافیکی سنگین مواجه می شود.

18 درصد ترافیک راه های کشور مربوط به استان البرز است.