اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک سنگین جاده ها و توصیه های پلیس


رئیس پلیس راه استان البرز گفت که با توجه به اینکه ترافیک در برخی نقاط از آزادراه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس سنگین است، توجه کافی هنگام رانندگی داشته و قوانین را به طور کامل رعایت کنند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس راه استان البرز گفت که با توجه به اینکه ترافیک در برخی نقاط از آزادراه تهران - کرج - قزوین و جاده کرج - چالوس سنگین است، توجه کافی هنگام رانندگی داشته و قوانین را به طور کامل رعایت کنند.

سرهنگ رضا اکبری افزود: در آزادراه تهران - کرج، در خط شمالی از پل کلاک تا پل فردیس ترافیک سنگین است و در ادامه در آزادراه کرج - قزوین نیز شاهد ترافیک سنگین از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری هستیم.

وی تصریح کرد: در خط جنوبی نیز ترافیک از پل حصارک تا پل فردیس سنگین است و در آزادراه کرج - تهران نیز از پل فردیس تا پل کلاک با ترافیک سنگین خودرودها مواجه هستیم.

رئیس پلیس راه استان البرز همچنین اعلام کرد که ترافیک در جاده کرج - چالوس از سه راهی آدران تا میدان امیر کبیر سنگین است که به دلیل بازگشت خودروها در پایان دور اول سفرهای نوروزی است.

وی یادآورشد : رانندگان هنگام سفر بویژه در محورهای کوهستانی علاوه بر مقررات راهنمایی ورانندگی ، تجهیزات ایمنی و وسایل گرمازا به همراه داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

وی خاطرنشان کرد: اطمینان از سلامت فنی خودروها لازمه سفرهای برون شهری به ویژه حرکت در مسیرهای کوهستانی و برفگیر است که رانندگان به آن توجه کنند.

وی تاکیدکرد: با توجه به وضعیت ترافیک درراه های استان می طلبد رانندگان درهنگام رانندگی صبرو شکیبایی داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 به صورت شبانه روز پاسخگوی وضعیت راه های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

ازابتدای طرح نوروزی تا شامگاه چهارشنبه بیش از12میلیون و 500هزار تردد دراستان البرزانجام شده است .

استان البرز دارای یک هزار و500 کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که 18 درصد ترافیک کشور مربوط به جاده های این استان است.


ویدیو مرتبط :
(ترافیک سنگین در جاده سراوان رشت) 3

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و توصیه‌های پلیس



اخبار,اخباراجتماعی,وضعیت ترافیکی جاده‌ها


 اخبار اجتماعی - آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها و توصیه‌های پلیس

 براساس آخرین گزارشات دریافتی از پلیس راه کشور اکثر محورهای منتهی به شمال ایران باز و دارای ترافیک پرحجم است.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمد حسین حمیدی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: برابر آخرین استعلام‌های انجام شده از راه‌های سراسر کشور ترافیک در محور کرج به چالوس و نیز محور هراز پرحجم اما روان است.

وی با بیان اینکه محور کرج به چالوس تا ساعت 14 امروز یکطرفه است گفت: همچنین محورهای کرج به قزوین و قزوین به رشت نیز دارای بار ترافیکی پرحجم گزارش شده بودند و در محدوده منجیل رودبار نیز بار ترافیکی سنگینی گزارش شده است.

حمیدی همچنین از انسداد محور شمشک – دیزین به علت عدم ایمنی در زیر ساخت جاده جهت تردد وسایل نقلیه تا اطلاع ثانوی خبرداد.

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با اشاره به ورود کاروان‌های زائران امام خمینی (ره)از اقصی نقاط ایران گفت: براین اساس پیش بینی می‌شود تا ساعاتی دیگر بار ترافیکی در محورهای خروجی تهران پرحجم شود و در حال حاضر نیز محور تهران به قم با ترافیک پرحجم اما روان گزارش شده است.

حمیدی با بیان اینکه اکثر محورها در استان آذربایجان غربی و استان گلستان با بارش باران روبروست گفت: در محور گیلان - چابکسر نیز بارش پراکنده باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه رانندگان باید از رانندگی در شرایط طوفانی و افزودن سرعت خود جداً پرهیز کنند، گفت: هنگام بروز طوفان با توجه به اینکه احتمال کاهش دید وجود دارد رانندگان حتماً باید در منتهی الیه سمت راست رانندگی و سپس در جای ایمن توقف کنند.
 اخبار اجتماعی - ایسنا