اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک روان در مرزهای شلمچه و چذابه


رییس پلیس راهور خوزستان از برقراری ترافیک روان بازگشت زائران در مرزها و مسیرهای استان خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس پلیس راهور خوزستان از برقراری ترافیک روان بازگشت زائران در مرزها و مسیرهای استان خبر داد.

سرهنگ عادل مجدمی اظهار کرد: در حال حاضر بازگشت زایران از مرزهای خوزستان در حال انجام است و تاکنون وضعیت تردد مطلوب بوده است.

وی افزود: با توجه به وضعیت جوی و بارندگی در مسیرهای خوزستان، ضروری است که رانندگان سرعت مطمئنه را حفظ کنند تا از وقوع حوادث و تصادفات در مسیر بازگشت پیشگیری شود.

مجدمی ادامه داد: با وجود مه‌آلود بودن خوزستان، صبح امروز وضعیت تردد تقریبا آرام بود. اکنون نیز هوا ابری و در برخی مسیرها مه‌آلود است ولی تردد روان و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به اینکه امروز نیز در عراق مراسم عزاداری برگزار می‌شود، انتظار می‌رود ورود زائران از مرزهای چذابه و شلمچه از بعد از ظهر امروز تا شب افزایش یابد. همکاران ما در کلیه مسیرهای بازگشت زایران مستقر هستند و ترافیک مرزهای شلمچه و چذابه نیز به صورت شبانه‌روزی کنترل می‌شود.

وی افزود: بعد از ظهر روز گذشته ترافیک در محورهای خوزستان سنگین بود ولی اکنون ترافیک روان است و در خروجی‌های استان نیز مشکل خاصی در تردد وجود ندارد، با این حال، رانندگان توجه داشته باشند که وضعیت جوی خوزستان متغیر است و بارندگی ادامه دارد. همچنین صبح امروز بیشتر شهرهای استان مه‌آلود بود و کماکان در برخی محورها به علت مه‌گرفتگی محدودیت دید وجود دارد.


ویدیو مرتبط :
خادمین اربعین امام حسین (ع)در مرزهای مهران و شلمچه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرزهای شلمچه و چذابه به مدت 3 روز بسته می‌شوند


رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان گفت: به دلیل برگزاری انتخابات مرزهای شلمچه و چذابه از امروز (پنج‌ شنبه 23 خرداد) به مدت سه روز بسته می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی مرزبانی خوزستان گفت: به دلیل برگزاری انتخابات مرزهای شلمچه و چذابه از امروز (پنج‌ شنبه 23 خرداد) به مدت سه روز بسته می‌شوند.

حجت الاسلام سیدیعقوب طباطبایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در این مدت هیچ‌ گونه تردد ترانزیتی در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه صورت نمی‌ گیرد و در این مدت هیچ ‌گونه کالایی از طرف گمرک در بازارچه های مرزی به کشور مقابل صادر نخواهد شد.

وی ادامه داد: به ‌رغم بسته شدن مرزهای استان، اعزام زائران به عتبات عالیات همچنان ادامه دارد.

طباطبایی تصریح کرد: برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و بالا بردن ضریب امنیتی در کشور از دلایل اصلی متوقف کردن فعالیت های تجاری مرزهای بین المللی شلمچه و چذابه است.