اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک در محور چالوس - کرج


رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا از ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای چالوس - کرج و رشت - قزوین خبر داد.

خبرگزاری فارس:  سرهنگ حمیدی در گفت و گو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در جاده های کشور گفت: برابر آخرین اخبار دریافتی محور هراز محدوه های جنگل آمل، نارنجستان، تونل شماره 1، سه راهی بلده، پنجاب و از آب اسک تا سه راهی لاسم ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: همچنین در محور چالوس - کرج از میدان امیرکبیر تا تونل شماره 5، از خروجی آزادراه تا مرزن آباد و از سیاه بیشه تا پل زنگوله ترافیک سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به ترافیک نیمه سنگین در محور رشت - قزوین محدوده های منجیل و لوشان، گفت: آزادراه قم به تهران،  باند شمالی آزادراه تهران - کرج از پل کلاک تا پل فردیس و باند شمالی آزادراه کرج - قزوین از پل فردیس تا ترمینال شهید کلانتری دارای بار ترافیکی نیمه سنگی است.

حمیدی تأکید کرد: همچنین در محور فیروزکوه از شیرگاه تا زیرآب و محورهای کاشان - اصفهان و اصفهان - شیراز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند.


ویدیو مرتبط :
ترافیک در محور هراز در دومین روز از نوروز93

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترافیک نیمه سنگین محور کرج به چالوس


فرمانده پلیس راه استان البرز گفت: در حال حاضر ترافیک در محور کرج به چالوس، بزرگراه تهران به کرج نیمه سنگین است و حرکت خودروها به کندی صورت می گیرد.

عصر ایران :فرمانده پلیس راه استان البرز گفت: ترافیک در محور کرج به چالوس نیمه سنگین است.

همایون شریفی در گفتگو با مهر اظهار داشت: ترافیک در محور کرج از تونل شماره پنج تا کندوان نیمه سنگین است.

فرمانده پلیس راه استان البرز گفت: در حال حاضر ترافیک در محور کرج به چالوس، بزرگراه تهران به کرج نیمه سنگین است و حرکت خودروها به کندی صورت می گیرد.

وی ادامه داد: هم اکنون ترافیک کرج به قزوین نیز از پل فردیس تا پل کردان در شهرستان ساوجبلاغ روان است.

شریفی افزود: ترافیک در روزهای گذشته در محور کرج به چالوس نیز نیمه سنگین بود.