اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک در جاده چالوس به علت ریزش سنگ


براساس آخرین اطلاعات، بارش باران و ریزش سنگ در جاده چالوس محدوده مرزن‌آباد و جاده هراز در محدوده بلده سبب ترافیک شدید شده است.

خبرگزاری تسنیم: براساس آخرین اطلاعات براثر بارش باران و وزش طوفان در سه راه بلده واقع در در جاده هراز، ریزش سنگ در این محدوده گزارش شده و نیز بارش باران و ریزش سنگ در جاده چالوس به کرج محدوده مرزن آباد و دیزین، سبب ترافیک سنگین شده است.

وزش باد شدید و بروز گرد و غبار در استان‌های تهران، البرز و قزوین و آزادراه‌های تهران- کرج، کرج- قزوین، کاهش دید رانندگان شده است.

اتوبان ساوه به تهران، آزاد‌راه تهران- قم و بزرگراه صالح آباد به علت وزش باد شدید و طوفان سبب کاهش دید رانندگان شده و بارش باران در استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل- زنجان- گیلان مازندران- همدان- قزوین- و البرز هم سبب لغزندگی جاده شده است.

محور چالوس به کرج در محدوده مرزن آباد از ساعت 17 امروز تا 2 بامداد یک طرفه خواهد بود.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 زخمی در ریزش سنگ در جاده هزار (+عکس)



ریزش سنگ های مقطعی در این مسیرها همچنین باعث خسارت های مالی به چهار دستگاه خودروی سواری عبوری در این جاده شد.

رییس اداره راه و شهرسازی بخش لاریجان شهرستان آمل از مصدوم شدن دو سرنشین خودروی سواری در جاده هراز در پی بارش شدید باران و ریزش سنگ های معلق چهارشنبه شب در این جاده خبر داد.
 
علی نوری پور به ایرنا گفت: ریزش سنگ های معلق و مقطعی که حد فاصل ورودی روستای پنجاب، آب اسک، پلور وشهر گزنک کیلومترهای 50 تا 85 جاده هراز رخ داد، باعث مصدوم شدن سرنشین زن خودروی سواری پورشه و راننده خودروی پیکان شد.

وی افزود: ریزش سنگ های مقطعی در این مسیرها همچنین باعث خسارت های مالی به چهار دستگاه خودروی سواری عبوری در این جاده شد.

رییس اداره راه وشهرسازی لاریجان آمل اضافه کرد: با تلاش نیروهای راهداری و هلال احمر که در مسیر جاده هراز حضور داشتند، با بکارگیری امکانات خودرویی سطح جاده را از انباشت سنگ های باقیمانده در سطح جاده پاک کردند.

نوری پور همچنین با اشاره به اینکه اکنون بارش باران در بخش لاریجان متوقف شده و هوای ابری در آسمان این بخش حاکم است، افزود: ترافیک در جاده هراز اکنون در مسیر تهران به آمل نیمه سنگین و در مقاطعی از این جاده سنگین است.

وی از رانندگان عبوری از این جاده پرتردد، خواست با سرعت قانونی حرکت و فاصله طولی با راننده های جلویی را رعایت کنند.

حدود 110 کیلومتر از جاده هراز آمل به محدوده استان تهران در حوزه استحفاظی مازندران واقع شده است.


اخبار,اخبار حوادث , حوادث روز


اخبار,اخبار حوادث , حوادث روز

 اخبار حوادث  -  ایرنا