اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ترافیک جاده های مازندران روان است


مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت که هم اکنون ترافیک در محورهای اصلی این استان روان است.

خبرگزاری ایرنا: مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی مازندران گفت که هم اکنون ترافیک در محورهای اصلی این استان روان است.

عباسعلی نجفی افزود که تردد به صورت روان در محورهای هراز ، کندوان ، سوادکوه و کیاسر جریان دارد .

وی با پیش بینی احتمال افزایش تردد در بعد از ظهر امروز با اتمام دور اول تعطیلات نوروزی ، گفت : گروه های راهداری مسقر در محورهای اصلی برای تسهیل تردد حضور دارند.

نجفی افزود : با صاف شدن هوا سطح جاده ها خشک و تردد نیز بدون مشکل ادامه دارد.

در نوروز سالجاری57 گروه راهداری با 400 دستگاه خودرو و 700 راهدار در 3600 کیلومتر راه اصلی و فرعی و 600کیلومتر گردنه برفگیر مازندران حضور دارند.

در چند روز گذشته با افزایش مسافرت های نوروزی به مازندران ، ترافیک سنگینی در جاده های استان حاکم بود.

پلیس راهور نیز محدودیت های ترافیکی ویژه نوروزی را از بیست و هشتم اسفند 94 به اجرا گذاشت که تا روز یکشنبه هشتم فروردین ادامه دارد.

بر این اساس تردد خودروهای سنگین بجز حاملین مواد فاسدشدنی و سوختی در محورهای اصلی مازندران ممنوع است.


ویدیو مرتبط :
ترافیک روان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۱۲ کشته و ۲۳ مجروح حاصل تصادفات آخر هفته/ ترافیک روان در جاده‌های کشور



تصادف در جاده فرعی پنبه جوق,مجروهان تصادف در جاده فرعی پنبه جوق

۱۲ کشته و ۲۳ مجروح حاصل تصادفات آخر هفته/ ترافیک روان در جاده‌های کشور

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از کشته شدن ۱۲ و مجروح شدن ۲۳ نفر در مهم‌ترین تصادفات تعطیلات آخر هفته گذشته خبر داد و گفت: در حال حاضر جاده‌های کشور از ترافیکی روان برخوردار هستند.

سرهنگ رضا سلبی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در گفت‌وگو با  فارس در تشریح تصادفات تعطیلات آخر هفته گذشته گفت: برابر اعلام پلیس راه استان خوزستان در ساعت 23:30 روز پنجشنبه به علت تصادف بین یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه سواری پژو 405 در جاده روستایی بنی‌تمیم، 4 نفر کشته شدند.

وی ادامه داد: همچنین در ساعت 23:20 روز پنجشنبه بر اثر تصادف بین یک دستگاه کامیون بنز و یک دستگاه وانت نیسان در جاده ساوه تهران 5 نفر کشته و 1 نفر مجروح شدند.

سلبی با اشاره به وقوع یک فقره تصادف در استان اصفهان افزود: در ساعت 5:30 روز جمعه بر اثر واژگونی یکدستگاه اتوبوس ولوو در جاده ملااحمد به سجزی 5 نفر مجروح شدند.

وی یادآور شد: براساس اعلام پلیس راه استان فارس در ساعت 11:10 روز جمعه به علت تصادف بین یک دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه تریلی ولوو در جاده شیراز - کازرون 2 نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: برابر اعلام پلیس راه استان زنجان در ساعت 17:30 روز جمعه بر اثر تصادف بین یک دستگاه سواری پراید و یک دستگاه سواری پژو آردی در جاده فرعی پنبه جوق در این استان، یک نفر کشته و 13 نفر مجروح شدند.

وی همچنین در مورد وضعیت جوی جاده‌های کشور و وضعیت ترافیکی آنها گفت: بر اساس آخرین گزارشات دریافتی در جاده‌های آستارا و رشت به لاهیجان شاهد بارش خفیف باران هستیم. ضمن اینکه سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و پایدار و ترافیکی روان برخوردار هستند./فارس