اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تذکر ستاد منشور به مدل موهای دربی


«فشن دربی»! این لفظی بود که مهدی هاشمی نسب، مدافع اسبق پرسپولیس برای موهایی به کار برد که در دربی 77 پایتخت بیش از خود بازی به چشم آمدند. عادل فردوسی پور هم در ابتدای گزارش بازی مستقیما سراغ ساموئل رفت.



روزنامه گل: «فشن دربی»! این لفظی بود که مهدی هاشمی نسب، مدافع اسبق پرسپولیس برای موهایی به کار برد که در دربی 77 پایتخت بیش از خود بازی به چشم آمدند. عادل فردوسی پور هم در ابتدای گزارش بازی مستقیما سراغ ساموئل رفت.

بازیکن سیه چهره استقلالی هات که اصلاح موی سرش کاملا متفاوت بود اما فقط جی لوید نبود که نقش و نگار موهایش کودکان قدیم را یاد کارتون جزیره گنج می انداخت چون پیام صادقیان از پرسپولیس که اتفاقا ستاره قرمزها بود هم دست به کار شده بود! یعنی آرایشگرش هنر به خرج داده بود تا موهای پیام خط خطی به نظر برسد!

میثم حسینی هم مثل پیام! مازندرانی خط دفاع پرسپولیس دفعه اولش نبود که دستور تیغ انداختن دور سرش را به آرایشگرش می داد! جالب اینکه استقلالی ها به جز جی لوید ساموئل، حنیف عمران زاده و فردین عابدینی را هم در جمع «خاص»های دربی داشتند! خلاصه آبی ها که نتوانستند از دو موقعیت خوب ابتدای نیمه دوم خود در پیش افتاده از پرسپولیس استفاده کنند در «فشن دربی» 3-2 حریف خود را مغلوب کردند.

تذکر ستاد منشور به مدل موهای دربی

نتیجه اخلاقی «فشن دربی»!

نتیجه نهایی «فشن دربی» چه بود؟ نتیجه این بود که هیات رسیدگی به تخلفات (یا همان ستاد مبارزه با تخلفات حرفه ای سابق) بعد از بازی به هر 5 بازیکن یاد شده تذکر داد تا هر چه زودتر فکری به حال سرشان بکنند! اینطوری بود که هر سه استقلالی خیلی سریع موهایشان را اصلاح کردند تا عواقب دربی بیش از این دامانشان را نگیرد.

علیپور مسوول هیات رسیدگی به تخلفات می گوید: «استقلالی ها به تذکرمان توجه کردند اما پرسپولیسی ها توجهی به آن نداشتند. نمی دانیم شاید سرپرست این تیم در ابلاغ تذکر مذکور به بازیکنان بی توجهی کرده باشد که آن وقت شرایط برخورد با آنها متفاوت خواهد بود. آنچه مسلم است اینکه با بازیکنان متخلف برخورد جدی خواهد شد.»

گفته می شود طبق مقررات هر بازیکن اگر چهار مرتبه با تذکر اخلاقی در طول یک فصل روبرو شود، برخورد شدید انضباطی انتظارش را خواهد کشید.

تذکر ستاد منشور به مدل موهای دربی

پیام توپش را شوت کرد وسط باشگاه!

البته پیام صادقیان ستاره قرمزها در دربی توضیح می دهد که هیچ تذکری از ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای دریافت نکرده است: «به پرسپولیس آمده ام که پیشرفت کنم نه اینکه وارد حاشیه شوم. قبل از دربی هیچ تذکری از سوی مسوولان پرسپولیس به من داده نشد که مدل موهایم را تغییر دهم. با اینحال اگر مدل موهایم با ملاک های سازمان لیگ همخوانی ندارد، آن را عوض می کنم چرا که نمی خواهم باعث دلخوری کسی شوم.»


ویدیو مرتبط :
پرطرفدارترین مدل موهای سال 2019 در دنیا ! - مدل موهای مردانه خاص و جذاب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدل موهای رونالدو از 2002 تا کنون


مطلب زیر گزارشی تصویری از تعییرات مدل موی کریس رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید از سال 2002 تا اکنون است.