اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تذکر به روحانی به خاطر آلودگی هوا


صد و شش نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور خواستار اقدام عملی به دلیل آلودگی بی سابقه هوا شدند.

خبرگزاری ایسنا: صد و شش نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به رییس جمهور خواستار اقدام عملی به دلیل آلودگی بی سابقه هوا شدند.

محمد دهقان عضو هیات رییسه مجلس با اعلام این مطلب اظهار کرد: 106 نفر از نمایندگان مجلس در تذکری خواستار اتخاذ تدابیر لازم برای نجات جان مردم به ویژه کودکان بیگناه و کهنسالان و بیماران در برابر آلودگی بی سابقه هوا شدند.


ویدیو مرتبط :
ماسک زدن مولان به خاطر آلودگی هوا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستور روحانی برای مقابله با آلودگی هوا


رییس‌جمهور دستور داد جلسه ویژه شورای عالی محیط زیست برای بررسی وضعیت و اتخاذ تدابیر مورد نیاز تشکیل شود و موضوع در جلسه ویژه‌ای در دولت نیز مورد بررسی قرار گیرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری: هیأت‌دولت صبح امروز (چهارشنبه) به ریاست حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر حسن روحانی تشکیل جلسه داد.

رییس‌جمهور در ابتدای این جلسه، با تأکید بر اهمیت فوق‌العاده سلامت مردم برای دولت و لزوم اهتمام جدی برای مقابله مؤثر با پدیده آلودگی هوا، سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت علمی و فناوری رییس‌جمهور و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را به حمایت از راهکارهای مبتنی بر فناوری‌های جدید و فراخوان نظرات از مبتکران و نهادهای غیردولتی برای کاهش میزان انواع آلودگی توصیه کرد.

دکتر روحانی همچنین به وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت نفت توصیه كرد اقدامات عاجل و پیشگیرانه را در این خصوص به عمل آورند.

رییس‌جمهور همچنین دستور داد جلسه ویژه شورای عالی محیط زیست برای بررسی وضعیت و اتخاذ تدابیر مورد نیاز تشکیل شود و موضوع در جلسه ویژه‌ای در دولت نیز مورد بررسی قرار گیرد.

در جلسه امروز هیأت‌دولت همچنین با تصویب هیأت وزیران، آقایان مرتضی روزبه و مصطفی سالاری به ترتیب به عنوان استانداران قزوین و بوشهر انتخاب شدند.

در ادامه جلسه، تعداد دیگری از تبصره‌ها و مواد لایحه بودجه سال ۱۳۹۳ کل کشور پس از بحث و بررسی، به تصویب هیأت‌دولت رسید.