اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تذکر استاندار تهران به شبکه 5 سیما


هاشمی با انتقاد از شبکه 5 سیما گفت: شبکه 5 یک شبکه استانی است و نباید به عنوان یک شبکه ملی اقدام کند و باید اخبار و موضوعات تمام سازمان‌های استان تهران را منعکس کند.

خبرگزاری فارس: سیدحسین هاشمی در حاشیه مراسم شورای برنامه‌ریزی استان تهران در جمع خبرنگاران درباره افزایش مصرف گاز اظهار داشت: براساس گزارشات 72 میلیون متر مکعب گاز در استان تهران مصرف شده است و با سرد شدن هوا مصرف گاز در استان تهران نیز افزایش می‌یابد. بنابراین مردم باید صرفه‌جویی کنند.

وی ادامه داد: 20 درصد گاز کل کشور در استان تهران مصرف می‌شود و بیش از 10 هزار نفر در هر کیلومتر در استان تهران ساکن هستند و شهروندان با صرفه‌جویی کمک می‌کنند تا در زمستان شاهد قطعی گاز نباشیم.

هاشمی با انتقاد از شبکه 5 سیما اظهار داشت: شبکه 5 یک شبکه استانی است و نباید به عنوان یک شبکه ملی اقدام کند و باید اخبار و موضوعات تمام سازمان‌های استان تهران را منعکس کند.

استاندار تهران یادآور شد: نامه‌ای نیز خدمت ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما درباره عملکرد شبکه 5 سیما و حل مشکلات در آینده خواهم نوشت.

وی درباره آلودگی هوای شهر تهران خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر هیچ کارخانه‌ای به دلیل آلودگی هوا تعطیل نشده است.

هاشمی درباره کمبود آب در استان تهران اظهار داشت: در حال حاضر در این خصوص در وضعیت اضطراری نیستیم و با اطمینان می‌گویم که در آینده نگرانی آب کمتر می‌شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: شورای آب کشور نیز با ریاست رئیس جمهور فردا برگزار می‌شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: در این هفته 4 فرماندار در شهرستان‌ای اسلامشهر، ری، شمیرانات و بهارستان تغییر می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه استاندار تهران با اخبار سیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 توبیخ و یک برکناری در شبکه دو سیما/ تذکر جدی به فتیله‌ای ها



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

مدیر شبکه دو سیما، طی نامه‌های جداگانه‌ای مدیر گروه کودک و نوجوان و مدیر پخش این شبکه را توبیخ و جانشین مدیر پخش و مسئول نظارت نهایی برنامه‌های شبکه را از مسئولیت خود برکنار کرد.

در پی بی‌دقتی صورت گرفته در بخشی از برنامه "فیتیله" روز جمعه، 15 آبان ماه محمدرضا جعفری جلوه (مدیر شبکه دو سیما) طی نامه‌های جداگانه‌ای مدیر گروه کودک و نوجوان و مدیر پخش این شبکه را توبیخ و جانشین مدیر پخش و مسئول نظارت نهایی برنامه‌های شبکه را ضمن توبیخ، از مسئولیت خود برکنار کرد.

جعفری‌جلوه در نامه توبیخ مدیر پخش و مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه دو با اشاره به غفلت و بی‌دقتی صورت گرفته در برنامه فیتیله، ضمن تذکر جدی و توبیخ کتبی، به هوشیاری و مراقبت بیش از پیش آن‌ها در حوزه مدیریتی‌شان تاکید کرده است.

در بخشی از نامه برکناری جانشین مدیر پخش شبکه دو نیز آمده است:

عرصه نظارت و پخش برنامه‌ها در صداوسیما، عرصه خطیر لحظه‌ها و دریغ‌هاست که گاه یک سهل‌انگاری و لغزش موجب خساراتی است جبران ناپذیر، مصداق این امر آنچه که در بازبینی و پخش برنامه فیتیله‌ای‌ها در روز جمعه 15 آبان‌ماه جاری حاوی اهانت نسبت به یکی از عزیزترین اقوام غیور این سرزمین یعنی آذری ها رخ داد و علیرغم توجه بازبین اولیه این برنامه و اشاره درست ایشان به اشکالات برنامه، به‌سبب فقدان تشخیص و اغماض بلاوجه شما به آزردگی گروهی از مردم عزیز بدل شد؛ لذا ضمن تذکر جدی و توبیخ کتبی، از مسئولیت و ایفای نقش در این عرصه برکنار می‌شوید.

 

اخبار فرهنگی - ایسنا