اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تدریس خصوصی زن در خانه دردسر ساز شد


همسرم در خانه تدریس خصوصی می‌کند اما من مخالف این کار هستم و اگر دست از این کارش نکشد، از او جدا خواهم شد.

 مردی در دادگاه خانواده گفت: همسرم در خانه تدریس خصوصی می‌کند اما من مخالف این کار هستم و اگر دست از این کارش نکشد، از او جدا خواهم شد.
 
 مردی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این مرد در برابر قاضی این شعبه اظهار داشت: همسرم در خانه تدریس خصوصی می‌کند ولی من با کار کردن او مخالفم و گفته‌ام که نمی‌خواهم حتی در خانه نیز کار کند.

وی با بیان اینکه می‌خواهم همسرم به امور خانه و بزرگ کردن فرزندمان برسد نه اینکه تدریس خصوصی کند، افزود: همسرم با تدریس خصوصی‌ در منزل، مرا عذاب می‌دهد و اگر دست از این کارش نکشد از او جدا خواهم شد.

زن در دادگاه حاضر شد و عنوان کرد: به خاطر شوهرم در مدرسه یا مؤسسه‌ای کار نکردم تا او راضی باشد ولی امروز باز هم از من ایراد گرفته و می‌گوید حتی در خانه نیز کار نکنم.

وی ادامه داد: اگر شوهرم موافق جدایی است، حرفی ندارم چون کسی که در این میان ضرر می‌کند، خود اوست..

وی اضافه کرد: تدریس را دوست دارد ولی شوهرم این موضوع را درک نکرده و دائم از من و کارهایم ایراد می‌گیرد.

مرد بار دیگر عنوان کرد: همسرم حتی در خانه نیز نباید تدریس خصوصی کند و به خاطر حفظ زندگی‌مان باید این شغل را کنار بگذارد.

وی ادامه داد: همسرم لجبازی می‌کند وگرنه به تدریس علاقه‌ای ندارد و باید به خاطر من این شغل را کنار بگذارد.

قاضی این شعبه حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و زن و شوهر را به مصالحه دعوت کرد همچنین از زن خواست که به خاطر رضایت مرد، کمتر در خانه به تدریس خصوصی بپردازد و جلسه را پایان داد.

اما مرد گفت دیگر قادر به ادماه

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
شوخی با زن متاهلی که دردسر ساز شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

روبوسی نخست وزیر اسلامگرا با زن سفیر آمریکا دردسر ساز شد + عکس



 نخست وزیر اسلامگرا,زن سفیر آمریکا,عبدالاله بنکران,نخست وزیر مراکش,

 

روبوسی نخست وزیر اسلامگرا با زن سفیر آمریکا دردسر ساز شد + عکس

آفریقا - انتشار ویدیویی از روبوسی 'عبدالاله بنکران' نخست وزیر دولت فعلی مراکش با همسر 'ساموئل کاپلان' سفیر آمریکا در رباط در افتتاحیه نمایشگاه هوایی این کشورا با انتقادهایی بسیار جدی مواجه شده است.

کاربران مغربی در شبکه های اینترنتی با انتقاد از این اقدام بنکران، تناقض مواضع فعلی و گذشته او را محکوم کردند. منتقدان بنکران تأکید کردند که او قبلا مردان و زنان را از دست دادن با یکدیگر منع می کرد، ولی اکنون با زن سفیر آمریکا روبوسی می کند.

برخی کاربران مغربی نیز این اقدام را بیانگر نفاق او دانستند./خبرآنلاین