اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تخلیه ۳۱هزار آلمانی با پیدا شدن بمب ۲۵۰کیلویی



پیدا شدن یک بمب 250 کیلویی که از زمان جنگ جهانی دوم در شهر هانوفر آلمان باقی مانده بود، بیش از 31 هزار آلمانی را ناچار به تخلیه خانه هایشان کرد.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری آلمان، بعد از آنکه کارگران یک شرکت ساختمانی، این بمب 250 کیلویی را در زیرزمین یک دبیرستان قدیمی در هانوفر واقع در شمال آلمان یافتند، مقامات محلی ساکنین خانه های اطراف را به ناچار از محل دور کردند تا این بمب را خنثی کنند.

کارشناسان و متخصصان خنثی سازی بمب گفته اند که باید هرچه سریعتر و بنابر شرایط خاص این بمب، نسبت به خنثی سازی آن اقدام شود و لازم است تا برای جلوگیری از هرگونه حادثه احتمالی ساکنین محلی تخلیه شوند.

اخبار حوادث  -   مهر 


ویدیو مرتبط :
بمب گذاری در خانه های تخلیه شده الرمادی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در آستانه یدار دوستانه فرانسه و آلمان; تصاویری از تلاش پلیس فرانسه برای پیدا کردن بمب و تخلیه هتل ژرمن‌ها




در آستانه چند ساعت مانده به دیدار دوستانه فرانسه و آلمان
تصاویری از تلاش پلیس فرانسه برای پیدا کردن بمب و تخلیه هتل ژرمن‌ها

به دنبال تهدید تروریستی و بمب‌گذاری در هتل «مولیتر» پاریس، تیم ملی فوتبال آلمان که برای دیدار دوستانه‌‌ با تیم فرانسه به این کشور آمده،‌ مجبور به ترک این هتل شدند.

به دنبال تهدید تروریستی تیم فوتبال آلمان که برای دیداری دوستانه به پاریس رفته، مجبور به تخلیه هتل محل اقامت خود در پایتخت فرانسه شد.

اعضای تیم ملی فوتبال آلمان در حالی که زمان ناهار در هتل «مولیتر» پاریس بودند، به دنبال انتشار خبر تهدید بمب‌گذاری مجبور به ترک هتل شدند.

دیدار تیم ملی فرانسه و آلمان امشب از ساعت 23:30 به وقت تهران در پاریس برگزار می‌شود.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

 

اخبار ورزشی - فارس