اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تخلیه اضطراری دو مرکز خرید در آمریکا


دو مرکز خرید در نزدیکی ساختمان پنتاگون درپی تهدید به بمب‌گذاری تخلیه شد.

خبرگزاری تسنیم: رسانه‌های محلی آمریکا اعلام کردند که دو مرکز خرید در نزدیکی پنتاگون به دلیل تهدید به بمب‌گذاری فردی ناشناس تخلیه شد. طبق آخرین اخبار مراکز خرید City Shoping Plaza و Pentagon City Mall درپی این تهدید سریعا تخلیه شدند.

این درحالی است که مرکز و مقر فرماندهی وزارت دفاع ایالات متحده آمریکا در آرلینگتون ایالت ویرجینیا واقع شده است.

در آخرین مورد مشابه چندی پیش پلیس آمریکا دو فروند هواپیما را در فرودگاه آتلانتا بعد از تهدید به بمب‌گذاری مورد بازرسی قرار داد.


ویدیو مرتبط :
اجرای مانور بزرگ تخلیه و اسکان اضطراری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک مرکز خرید در سوئیس تخلیه شد


پلیس سوئیس اعلام کرد یک مرکز خرید در شهر بازل به‌دلیل تهدید بمب‌گذاری تخلیه شده است.

خبرگزاری تسنیم: پلیس سوئیس اعلام کرد یک مرکز خرید در شهر بازل به‌دلیل تهدید بمب‌گذاری تخلیه شده است.

به گزارش رویترز، پلیس سوئیس اعلام کرد یک فرد ناشناس در تماسی تلفنی تهدید کرد یک بمب را در پارکینگ یک مرکز خرید در «پراتلن» در بازل (در شمال سوئیس) منفجر خواهد کرد.

این تماس باعث شد تا مرکز خرید فوق تخلیه شود و پلیس با سگ‌های ویژه اقدام به جستجوی پارکینگ و ساختمان مرکز خرید کند اما هیچ ماده منفجره‌ای یافت نشد.

بیشتر شهرهای اروپایی از زمان حملات 13 نوامبر در پاریس که منجر به کشته شدن بیش از 100 نفر شد، در تدابیر امنیتی شدید به سر می‌برد.