اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تخفیف 40 درصدی هتل‌ های تهران در نوروز


رییس اتحادیه هتلداران تهران از تخفیف 40 درصدی هتل‌های تهران برای اقامت گردشگران نوروزی خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه هتلداران تهران از تخفیف 40 درصدی هتل‌های تهران برای اقامت گردشگران نوروزی خبر داد.

محمدعلی فرخ مهر با بیان اینکه نرخ خدمات جانبی تمام هتل‌ها از طریق اتحادیه به آن‌ها اعلام می شود، گفت: سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسان اتحادیه هتلداران، سازمان بازرسی و نظارت اتاق اصناف و سازمان میراث فرهنگی نظارت‌های لازم را در این زمینه انجام می دهند.

وی افزود: یکی از مشکلات مهم این صنف بحث نقدینگی است چون هتل ها برای بازسازی و مواردی از این قببیل نیاز به تسهیلات بانکی دارند ولی بانک ها در این زمینه همکاری نمی‌کنند.

فرخ مهر با بیان اینکه مشکلاتی در زمینه تهیه و خرید کالاهای مصرفی هتل ها داریم، اظهار کرد: بخشی از کالاها در داخل تولید می‌شوند و بخشی نیز وارداتی هستند که در برخی کالاهای وارداتی با نداشتن استاندارد و تقلبی بودن مواجه هستیم.

رییس اتحادیه هتلداران تهران ادامه داد: به عنوان مثال برخی لامپ های وارداتی با ولتاژ برابر، نورهای متفاوتی دارند که باید به این قبیل موضوعات رسیدگی شود.

هتل‌ها تمایلی برای افزایش 20 درصدی تعرفه‌ها ندارند

وی همچنین درباره تصویب افزایش نرخ 20 درصدی هتل ها از اردیبهشت ماه گفت: هتل ها تمایلی چندانی به این موضوع ندارند و برخی هتل ها اقدامی در زمینه این افزایش انجام نداده‌اند. در حال حاضر برخی هتل ها با نرخ قبلی فعالیت می کنند و 20 درصد افزایش را فقط در زمان‌های پیک اعمال می‌کنند.

فرخ مهر با تاکید بر اینکه افزایش قیمتی تا پایان سال نخواهیم داشت، بیان کرد: به‌طور کلی در سال جاری تعدادی از هتل‌ها افزایش قیمت داشتند و تعدادی از آنها در زمان های پیک این افزایش را اعمال کردند.


ویدیو مرتبط :
رزرو هتل آتامان قشم از تورکام با تخفیف 40%

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تخفیف 40 درصدی هتل های تهران در نوروز


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با بیان اینکه طرح مهمان طهران برای مردم شناخته شده است، گفت:هتل ها در نوروز 40 درصد تخفیف می دهند.

خبرگزاری میزان: مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با بیان اینکه طرح مهمان طهران برای مردم شناخته شده است، گفت:هتل ها در نوروز 40 درصد تخفیف می دهند.

رجبعلی خسروآبادی در بازدید از ستادگردشگری شهرداری تهران با اشاره به سومین سال همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با شهرداری تهران اظهار کرد: این همکاری دوجانبه سبب افزایش مسافرین نوروزی طی چندسال گذشته شده و بر اساس آمار در سال ۹۴ ضریب اشغال هتل‌ها با افزایش ۲۵ درصدی همراه بوده است.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران امکانات خوبی را از نظر اسکان موقت و حمل و نقل برای مردم تدارک دیده است، گفت: تنوع فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران رضایت بخش است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران با بیان اینکه اطلاع رسانی صورت گرفته در طرح مهمان طهران، امکان ارتقای خدمات بیشتر و مطلوب‌تر در حوزه گردشگری تهران را فراهم کرده است، تصریح کرد: بسیاری از مکان‌های گردشگری که طی سالیان گذشته از طرح مهمان طهران استقبال نمی‌کردند هم اکنون داوطلبانه خواستار مشارکت در این طرح هستند.

خسروآبادی همچنین به تخفیف ۴۰ درصدی هتل‌ها و مهمانپذیرهای تهران خبر داد و گفت: گردشگران با داشتن کارت‌های تهران کارت از تخفیف ۵۰ درصدی موزه‌های تهران و تخفیف ۲۵درصدی سفره خانه‌های سنتی بهره می‌برند.