اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تخفیف ویژه ایرانسل برای مكالمات رومینگ


ایرانسل از عرضه تخفیف تا 72 درصد برای مكالمات رومینگ زائران در عتبات عالیات عراق خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: ایرانسل از عرضه تخفیف تا 72 درصد برای مكالمات رومینگ زائران در عتبات عالیات عراق خبر داد.

ایرانسل اعلام كرد: با ارائه این تخفیف، تعرفه هر دقیقه مكالمه از طریق سیم‌كارت‌های ایرانسل از كشور عراق به ایران با 72 درصد كاهش، به هفت هزار و 500 ریال و تعرفه هر دقیقه مكالمه داخل عراق نیز با 71 درصد كاهش، به سه هزار و 500 ریال می‌رسد.

همچنین تعرفه هر دقیقه مكالمه ورودی از ایران نیز با 58 درصد كاهش و تعرفه ارسال پیام كوتاه با 67 درصد كاهش، به هزار و 800ریال رسید.


فعال‌سازی سرویس رومینگ بین‌المللی سیم‌كارت‌های اعتباری ایرانسل با شماره‌گیری كد دستوری # 1*111* پیش از خروج از كشور ممكن است. مشتركین سیم‌كارت‌های اعتباری می‌توانند علاوه بر خرید كارت شارژ، از سرویس‌های پیشرفته شارژ ایرانسل شامل شارژ اینترنتی، شارژ الكترونیكی و انتقال اعتبار از طریق سرویس خط به خط استفاده كنند.

 اطلاعات بیشتر درباره خدمات رومینگ بین‌الملل ایرانسل، روش فعال‌سازی برای مشتركین سیم‌كارت‌های دائمی و اعتباری، خدمات اینترنت همراه رومینگ بین‌الملل، روش‌های شارژ و رومینگ اعتباری ایرانسل با خرید كارت شارژ در كشور مقصد از طریق وب‌سایت رسمی این شركت به نشانی www. Irancell.ir قابل دسترسی است.   


ویدیو مرتبط :
فاز تکمیلی رومینگ ملی ایرانسل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ارایه تخفیف ویژه مودم‌ وایمکس ایرانسل


اپراتور دوم از تخفیف‌ 40 درصدی برای مودم‌ داخلی با قابلیت Wi-Fi و 33 درصدی برای مودم‌ USB وایمکس به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مبارک حضرت امام علی (ع) و روز پدر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: اپراتور دوم از تخفیف‌ 40 درصدی برای مودم‌ داخلی با قابلیت Wi-Fi و 33 درصدی برای مودم‌ USB وایمکس به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد مبارک حضرت امام علی (ع) و روز پدر خبر داد.

تخفیف 40 درصدی مودم‌های داخلی با قابلیت Wi-Fi و تخفیف 33 درصدی مودم‌های USB وایمکس ایرانسل، مشمول متقاضیانی در استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، خراسان رضوی، تهران، البرز و خوزستان می‌شود که در فاصله زمانی 30 اردیبهشت تا دوم خرداد 1392 نسبت به ثبت‌نام سرویس وایمکس با این نوع از مودم‌ها اقدام و از زمان ثبت نام، مراحل مربوطه و عملیات پرداخت خود را حداکثر ظرف مدت پنج روز انجام دهند.

در این بازه زمانی، مودم داخلی وایمکس ایرانسل با قابلیت Wi-Fi با 40 درصد تخفیف به قیمت 120 هزار تومان و مودم ‌USB به همراه سامانه تقویت کننده با 33 درصد تخفیف به قیمت 80 هزار تومان عرضه خواهد شد. در طول دوره این پیشنهاد تخفیفی، هر فرد تنها می تواند یک حساب وایمکس ثبت نام کند و در صورت ثبت نام برای بیش از یک حساب، ثبت نام‌های اضافی ملغی می‌شود.

پرداخت هزینه اشتراک وایمکس ایرانسل از طریق پرداخت اینترنتی به وسیله سیستم کنترل حساب اینترنتی (e-Care)، خرید کارت شارژ و بارگذاری اینترنتی، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سیم کارت ایرانسل، خرید کارت شارژ و بارگذاری از طریق سرویس ارسال شارژ با شماره گیری کد دستوری، پرداخت تلفنی با استفاده از کارتهای بانکی عضو شتاب و یا مراجعه به شعب بانک‌های عامل امکان‌پذیر است.

یک ماه اینترنت رایگان برای کاربران جدید و ترافیک رایگان از ساعت 2 الی 7 از دیگر امتیازهای تشویقی ارائه شده به متقاضیان خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم از طریق وایمکس ایرانسل است.

یک ماه اینترنت رایگان وایمکس ایرانسل، به کاربران جدید در استانهای خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، البرز و شهرهای آبادان، اندیمشک، دزفول، لواسان، ورامین، قرچک، شهریار و اسلامشهر در ازای فعال‌سازی سرویس ماهانه اعتباری اهدا می‌شود.