اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تخفیف موادغذایی در نمایشگاه‌های پاییزه


رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از تخفیف پنج تا 20 درصدی موادغذایی در نمایشگاه پاییزه خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی از تخفیف پنج تا 20 درصدی موادغذایی در نمایشگاه پاییزه خبر داد.

قاسمعلی حسنی اظهار کرد:‌ اقلام مصرفی اصلی پنج تا 15 درصد و کالاهای غیر غذایی مانند مواد سلولزی با 20 درصد تخفیف در نمایشگاه‌های پاییزه عرضه خواهند شد.

او در رابطه با قیمت گذاری مواد غذایی گفت: برنج ایرانی و شکر تا به این لحظه قیمت گذاری نشده‌اند و تنها برنج هندی با قیمت کیلویی 1700 تومان، برنج آمریکایی 2450 تومان و برنج تایلندی 1950 تومان قیمت گذاری شده‌اند.

حسنی ادامه داد: برنج هندی، آمریکایی و تایلندی توسط سازمان حمایت مصرف کنندگالن و تولیدکنندگان در اختیار اتحادیه قرار می گیرد تا در این نمایشگاه‌ها توزیع کنند اما تا به این لحظه صحبتی برای در اختیار گذاشتن برنج از سوی سازمان حمایت نشده است.

رییس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در پاسخ به سوالی مبنی بر کاهش قیمت برنج ایرانی گفت: قیمت برنج ایرانی در حال کاهش است و تا 15 شهریور ماه به ثبات خواهد رسید و عرضه و تقاضا تعیین کننده قیمت آن خواهد بود.

وی در پایان گفت: در حال حاضر برنج ایرانی کیلویی 4200 تا 6200 تومان به فروش می رسد.

 نمایشگاه‌های پاییزه از 12 شهریور در فرهنگسرای خاوران، پارک ارم، بوستان ولایت و منطقه حکیمیه (سازمان گوشت) آغاز و تا 22 شهریو‌ر‌ ادامه خواهد داشت. همچنین از 20 تا 29 شهریور نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در ضلع جنوبی مصلی تهران برگزار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز نمایشگاه پاییزه در سطح كشور؛عرضه كالا با ۲۰ درصد تخفیف در ۴۰۰ مركز



 

 

آغاز نمایشگاه پاییزه در سطح كشور؛عرضه كالا با ۲۰ درصد تخفیف در ۴۰۰ مركز

 

 

دیروز نمایشگاه های عرضه مستقیم كالا (پاییزه) در سطح كشور، در ۴۰۰ مركز آغاز به كار كردند و تا بیستم شهریور ماه به عرضه كالا از جمله نوشت افزار، كیف و كفش، البسه بچه گانه تا بزرگسال، لوازم خرازی، منسوجات، مواد پروتئینی و شوینده ها و لوازم بهداشتی با ۱۰ تا ۲۰ درصد تخفیف ادامه می دهند.

قاسم نوده فراهانی ـ رییس شورای اصناف كشور ـ در مراسم افتتاح این نمایشگاه كه در سازمان گوشت تهران پارس برگزار شد به خبرنگار ایسنا گفت: نمایشگاه های عرضه مستقیم كالا از ۱۱ صبح تا۱۰ شب فعال هستند و در چهار نقطه در تهران در سازمان گوشت تهران پارس، فرهنگسرای خاوران، بوستان ولایت و پارك ارم دایر هستند.

وی علت برگزاری افتتاحیه نمایشگاه در تهران پارس را برگزاری چند ساله نمایشگاه بهاره و پاییزه در این مكان عنوان كرد.

فراهانی در ادامه درباره برگزار نشدن این نمایشگاه در مصلی توضیح داد: همه نمایشگاه ها را نمی توان در مصلی برگزار كرد، یك بار هم كه این نمایشگاه در مصلی بود به دلیل حرمتی كه این مكان دارد بر روی تمام كتیبه ها پارچه چسبانده شد.

به گزارش ایسنا، هزار و ۲۰۰ غرفه در این چهار نمایشگاه پیش بینی شده اند. كالاهای عرضه شده در نمایشگاه از سوی اتحادیه ها كارشناسی و قیمت گذاری می شوند.

گفتنی است در كنار برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم كالا (پاییزه)، فروش های فوق العاده نیز در سطح شهر با تخفیف مشابه در واحدهای صنفی داوطلب تا پایان شهریورماه برگزار می شود..... /  خبرگزارى ایسنا