اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تخت خوابی که به لپ‌تاپ تبدیل می‌شود + تصاویر



اخبارگوناگون - تخت خوابی که به لپ‌تاپ تبدیل می‌شود + تصاویر

یک قابلیت شگفت انگیز به کاربران لپ‌تاپ و تبلت امکان استفاده از این وسایل حتی در هنگام خواب را می‌دهد.

پژوهشگران یک تخت مخصوص کارهای اداری تولید کرده‌اند که کاربر حتی می‌تواند از آن بر روی تخت خواب خود نیز استفاده نماید.

اخبار,اخبارگوناگون,قابلیت شگفت انگیز تخت خواب

گفتنی است، این تخت جالب به کاربر اجازه می‌دهد به حالت درازکش بر روی تخت خود با تبلت و یا لپ‌تاپ خود به راحتی کار کند.

اخبار,اخبارگوناگون,قابلیت شگفت انگیز تخت خواب

بررسی‌ها نشان می‌دهند، این تخته منحصر به فرد که توسط طراحان ژاپنی ساخته شده تنها با قیمت 90 دلار به کاربر اجازه می‌دهد در حالت درازکش با وسایل فناوری کار نماید.
 
همچنین این تخت به کاربران اجازه می‌دهد با زاویه‌ی 360 درجه با لپ‌تاپ و یا تبلت خود کار نمایند از جمله قابلیت‌های منحصر بفرد این میز توانایی استفاده از آن به شکل میز ناهار خوری و یا میز درسی و حتی میز پذیرایی است.
 
طراحان این میز ادعا می‌کنند در ساخت آن کلیه نکات ایمنی رعایت شده و امکان افتادن لپ‌تاپ از آن وجود ندارد.
اخبارگوناگون - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
فیلم آموزش لپ تاپ-بررسی لپ تاپ-2روش تعمیر مادربرد لپ تاپ Dell Vostro 1306

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

لپ تاپ و کامپیوترشخصی در یک دستگاه +تصاویر



رایانه یکی از وسایل بسیار مهم در زندگی این روزها مردم است و نبود آن می تواند باعث برز برخی مشکلات نیز بشود چرا که امروزه بسیاری از کارها را می توان با رایانه ها انجام داد.

انتخاب از میان لپ تاپ و رایانه شخصی(PC) کاری بسیار دشوار است چرا که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارند و می تواند در موارد مختلفی به کمک شما آیند.

"Kévin Depape" به تازگی دستگاهی را طراحی کرده است که می تواند انتخاب را بسیار آسان کند چرا که قابلیت تبدیل شدن میان رایانه شخصی و لپ تاپ را دارد.

کامپیوتر شخصی , طراحی جدید لپ تاپ

این دستگاه که به آن لپ تاپ "هیبریدی" نیز گفته می شود در ظاهر بسیار شبیه به لپ تاپ های ساده است اما با باز کردن آن متوجه خواهید شد که دارای کیبوردی قابل جدا شدن است.

شما می توانید از این دستگاه به عنوان یک لپ تاپ 14 اینچی استفاده کنید و یا اینکه اگر نیاز به رایانه خانگی دارید تنها کافی است تا کیبورد را جدا کرده و صفحه نمایش لپ تاپ را از وسط صاف کنید. حال شما یک رایانه با صفحه نمایش 21 اینچی دارید که با بلوتوث به کیبورد متصل شده است.

کامپیوتر شخصی , طراحی جدید لپ تاپ

تاچ پد لپ تاپ نیز میتواند از کیبورد جدا شده و به عنوان موس از آن استفاده کنید. این رایانه تمامی انرژی خود را از باتری میگیرد و البته در حالت رایانه شخصی بهتر است آن را به برق متصل کرد.

این لپ تاپ هیبریدی این روزها در حد طرح است و به نظر می رسد سونی کمپانی است که از آن حمایت می کند و قرار است تا چند سال آینده با گسترش صفحه های انعطاف پذیر آن را تولید و وارد بازار کند.

کامپیوتر شخصی , طراحی جدید لپ تاپ

کامپیوتر شخصی , طراحی جدید لپ تاپ

کامپیوتر شخصی , طراحی جدید لپ تاپ

کامپیوتر شخصی , طراحی جدید لپ تاپ

منبع:yjc.ir