اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحویل مسکن مهر بدون آب، برق و فاضلاب



اخبار,اخبار اقتصادی,مسکن مهر

مدیرعامل اتحادیه مسكن شهرستان قشم گفت: زیرساخت های واحدهای مسکن مهر قشم پس از چالش های بسیار تکمیل نشده و این واحدها را در هفته تعاون بدون آب، برق و فاضلاب تحویل خواهیم داد.

غلامرضا پاسلاری در گفت‌وگو با مهر بیان داشت: با وجود تفاهم نامه بین وزارت نیرو، وزرات مسکن و شهرسازی و بانک مسکن مبنی بر اتمام زیرساخت های این پروژه که در سال ۹۰ منعقد گشته، هنوز انشعابات مورد نیاز در این خانه ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: براساس تفاهم نامه مذکور هر واحد ۲۵۰ هزار تومان بابت تکمیل انشعاب برق، ۴۰۰ هزار تومان بابت آب و ۲۵۰ هزار تومان نیز بابت انشعاب فاضلاب پرداخت کرده که جمعا به مبلغ ۲۰ میلیارد ریال به ازای هزار و ۲۹ واحد پرداخت شد.

پاسلاری اظهار داشت: در این تفاهم نامه قید شده اگر مالكان واحدهای مذكور هزینه‌های انشعاب برق، آب و فاضلاب خود را تا پایان سال بپردازند مشمول افزایش قیمت انشعاب در سال آتی نیستند.

به گفته مدیرعامل اتحادیه مسکن شهرستان قشم با وجود پرداخت این مبلغ از سوی مالکان در موعد مقرر، مسئولان وقت به تعهدات عمل نکرده و این پروژه پس از سال ها هنوز نیمه کاره باقی مانده است.

پاسلاری گفـت: مسئولیت این معضل متوجه شرکت برق و آب و فاضلاب استان هرمزگان است و مردم به تمامی تعهدات خود عمل کرده اند.

به گفته پاسلاری اتحادیه مسکن شهرستان قشم تصمیم دارد در هفته تعاون واحدهای مسکن مهر را بدون آب، برق و فاضلاب به مردم تحویل دهد.

اخبار اقتصادی - مهر


ویدیو مرتبط :
قطع آب،برق وگاز مسکن مهر کلاله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نظر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص واگذاری واحدهای مسکن مهر بدون امکانات آب، برق و فاضلاب



اخبار,اخبار اقتصادی ,مسکن مهر


 اخباراقتصادی - نظر قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در خصوص واگذاری واحدهای مسکن مهر بدون امکانات آب، برق و فاضلاب

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این‌که از واگذاری واحدهای مسکن مهر بدون امکانات زیربنایی جلوگیری می‌کنیم، گفت:‌ بخشنامه‌ای نیز در این زمینه وجود ندارد و بحث مذکور فقط در حد حرف بوده است.

احمد اصغری مهرآبادی در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص تحویل واحدهای مسکن مهر به متقاضیان بدون امکانات زیربنایی، اظهار کرد: با این راهکار مخالف هستم، چراکه واحدی را می‌خواهیم به مردم تحویل دهیم باید خدمات زیربنایی داشته باشد. در غیر این صورت بعد از دو هفته اعتراض می‌کنند و می‌گویند واحدی را بدون آب و برق به ما تحویل داده‌اند.

وی با تاکید بر این‌که راهکار تحویل پروژه‌های مسکن مهر بدون آب، برق و فاضلاب درست نیست، تصریح کرد: این مسئله را قبول نداریم و تحویل واحدهای مسکن مهر بدون امکانات زیربنایی اجرایی نخواهد شد.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، خاطرنشان کرد: موضوع فروش اقساطی مسکن مهر فاقد امکانات زیربنایی در بانک مسکن مطرح شد ولی در کل این راهکار به نفع مردم نیست. باید تلاش کنیم مردم بتوانند دفترچه قسط را دریافت کنند چراکه با توجه به استمهال سه سال بازپرداخت تسهیلات مسکن مهر، اقساط پرداختی از سوی مردم به پروژه‌های طرح مذکور برمی‌گردد و به ساخت‌وساز سرعت می‌دهد.

مهرآبادی با تاکید بر این‌که برای تحویل واحدهای مسکن مهر بدون امکانات دستورالعملی وجود ندارد، بیان کرد: بخشنامه‌ای نیز در این زمینه وجود ندارد و بحث مذکور فقط در حد حرف بوده است.

وی تاکید کرد:‌ تا زمانی که انشعاب آب، برق و فاضلاب واحدهای مسکن مهر تامین نشود از واگذاری آنها به متقاضیان جلوگیری خواهیم کرد.


 اخبار اقتصادی - تسنیم