اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحویل محصولات ام.جی از هفته آینده آغاز می شود



تحویل محصولات ام جی,ام جی,بازار خودرو

تحویل محصولات ام.جی از هفته آینده آغاز می شود

مدیر بازاریابی شرکت مدیا موتورز اعلام کرد: خودروهای ثبت نامی اردیبهشت ماه شرکت مدیا موتورز از هفته آینده به خریداران تحویل داده می شود.

ارشاد تیمورتاش در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان این مطلب افزود: طرح اقساطی فروش محصولات شرکت مدیا موتورز از اواسط اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد و با استقبال کم نظیر متقاضیان در سراسر کشور همراه بود.

وی با اشاره به ویژگی ها و مزیت های محصولات ام.جی در بازار ایران، تصریح کرد: مدل های 550، GT و Magnette سه محصولی هستند که در این طرح به فروش رسیدند.وی همچنین اظهار داشت: قرار بر این بود تا خودروهای ثبت نامی 21 روز کاری پس از تاریخ ثبت نام به مشتریان تحویل داده شود اما هم اکنون زمان تحویل کمتر از 21 روز است و خریداران می توانند از آغاز هفته آینده خودروهای خود را تحویل بگیرند.

مدیر بازاریابی شرکت مدیا موتورز با اشاره به هدف گذاری اصلی این شرکت در زمینه رعایت حقوق مشتریان، تأکید کرد: تمامی سفارشات به مشتریان تحویل داده خواهد شد و خدمات پس از فروش این محصولات نیز با رعایت بالاترین استانداردها و معیارها به مشتریان ارائه خواهد شد.

وی با بیان این که در حال حاضر حجم تقاضای چشمگیری برای خرید خودروهای ام.جی در بازار ایران وجود دارد، خاطرنشان کرد: زمان و شرایط دوره بعدی پیش فروش محصولات شرکت مدیا موتورز به زودی اعلام خواهد شد./پرشین خودرو

 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 

 


ویدیو مرتبط :
آغاز تحویل خودروی دنا از هفتۀ آینده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نتایج نهایی آزمون سراسری هفته آینده اعلام می‌شود/آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از 26 شهریور





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با پذیرش قطعی 620 هزار تن؛

نتایج كنكور هفته آینده اعلام می‌شود/آغاز ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان از 26 شهریور

معاون سازمان سنجش با اشاره به پذیرش 625 هزار و 927 داوطلب در كنكور 91، از زمان اعلام نتایج نهایی كنكور خبر داد.

سید جلال طباطبایی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعلام نتایج نهایی آزمون سراسری در محدود زمانی 21 تا 23 شهریور ماه، گفت: ثبت‌نام پذیرفته شدگان آزمون از 26 شهریور ماه آغاز می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت پذیرش دانشجو با توجه به اصلاحیه‌های مجدد انتخاب رشته در گروه‌های آزمایشی مختلف، تصریح كرد: با توجه به افزایش مجدد ظرفیت پذیرش، در گروه آزمایشی علوم ریاضی 171 هزار و 381 نفر، علوم تجربی 93 هزار و 140 داوطلب، علوم انسانی 168 هزار و 762 داوطلب، هنر 18 هزار و 956 داوطلب، زبان 17 هزار و 560 داوطلب و چند گروهی 156 هزار و 128 داوطلب پذیرفته می‌شوند.

طباطبایی با بیان اینكه بر اساس افزایش ظرفیت‌ها، ظرفیت پذیرش در دوره‌های مختلف نیز تغییر كرده است، اظهار كرد: بر این اساس در دوره روزانه 100 هزار و 291 داوطلب، شبانه 27 هزار و 43 داوطلب، پیام‌نور 332 هزار و 211 داوطلب، نیمه حضوری یك هزار و 920 داوطلب، مناطق محروم 394 داوطلب، تربیت معلم 43 هزار و 780 داوطلب پذیرفته می‌شوند.

معاون سازمان سنجش افزود: همچنین در دانشگاه غیرانتفاعی 114 هزار و 458 داوطلب، مجازی چهار هزار و 610 داوطلب و بین‌الملل هزار و 220 داوطلب پذیرفته خواهد شد./ایسنا