اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحویل به روز خودروهای ثبت نامی "سایپا"



خودروهای ثبت نامی سایپا,شرکت سایپا

تحویل به روز خودروهای ثبت نامی "سایپا"

معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا از انجام به روز تعهدات شرکت سایپا در خصوص خودروهای ثبت نامی خبر داد و گفت: هم اکنون نیز در حال تحویل خودروهای اردیبهشت و خرداد ماه هستیم.

محمدعلی قادری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: تمامی تعهدات شرکت سایپا در مورد تحویل خودروهای تیانا، تندر90 و خانواده پراید در موعد مقرر در حال انجام است.

وی ادامه داد: تحویل خودروهایی همچون تندر 90 که قیمت جدید آنها مشخص نشده بر اساس نرخ مصوب قبلی انجام می گیرد و پس از تعیین تکلیف در صورت اختلاف قیمت، مابه تفاوت آن به مصرف کننده باز گرداننده می شود.

قادری با اشاره به کاهش تولید خودروی مگان طی ماه گذشته تصریح کرد: هم اکنون تنها مشکل موجود در تحویل ها در خصوص خودرو مگان است که به دلیل برخی مشکلات و محدودیت های موجود، شرکت سایپا در تحویل این خودرو به مشتریان با مشکلاتی مواجه شده است.

وی افزود: امید می رود با تامین مناسب قطعات وارداتی، این مشکلات تا پایان خرداد ماه مرتفع شود.

قادری خاطرنشان کرد: اشخاصی که خودرو مگان ثبت نام کرده اند و حال با افزایش قیمت قصد انصراف دارند بر اساس تعهدات شرکت و قوانین موجود سود خود را دریافت می نمایند./باشگاه خبرنگاران

 

  قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خودروهای ثبت نامی آبان ماه آماده تحویل است



خودرو,خودروهای ثبت نامی

خودروهای ثبت نامی آبان ماه آماده تحویل است

خودروهای ثبت نامی آبان ماه که زمان تحویل آنها بهمن ماه بوده است با قیمت های قبلی در اختیار مشتریان قرار می گیرد اما آن دسته از خودروهایی که زمان تحویل آنها اسفند ماه بوده است با قیمت های جدید تحویل داده می شود.

عبدالله بابایی معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو، در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان اینکه تمامی خودروهای ثبت نامی آبان ماه آماده تحویل است، تصریح کرد: برنامه های نهایی در خصوص خودروی رانا مشخص شده و قیمت آن نیز تعیین شده است و هم اکنون متقاضیان می توانند این خودرو را با قیمت 29 میلیون و 500 هزار تومان خریداری نمایند.

این مقام مسئول در پاسخ به این سؤال که بسیاری از ثبت نامی های آبان ماه به دلیل چند دقیقه تأخیر جزء تحویلی های اسفند ماه شده اند و حالا باید مبلغ بیشتری برای تحویل خودرو بپردازند، اظهار داشت: استقبال خوب مردم و سرعت بالای فروش اینترنتی محصولات در سال گذشته از یک سو و پایین بودن قیمت خودروها در نمایندگی نسبت به قیمت های بازار از سوی دیگر از مهمترین دلایل پر شدن ظرفیت سایت فروش خودروسازان در ساعات اولیه ثبت نام شده و شرکت ایران خودرو در این خصوص هیچ نقشی ندارد.

بابایی خاطرنشان کرد: هم اکنون قیمت تمامی محصولات شرکت ایران خودرو تعیین شده است و تنها دو محصول 206 و تندر تا کنون تعیین تکلیف نشده اند و تعیین قیمت آنها نیازمند مذاکره و توافقات بیشتر است. /پرشین خودرو

  
 

قیمت انواع خودرو در بازار ایران