اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحویل برخی خودروهای اقساطی 60 روزه شد/ ثبت نام بیش از 54 هزار متقاضی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در روز سوم اجرای طرح وام 25میلیونی ظرفیت برخی محصولات به اتمام رسید كه مقرر شد با تغییر زمان تحویل، امكان ثبت نام مجدد فراهم شود.

امروز به عنوان سومین روز ثبت نام فروش خودرو با استفاده از وام 25 میلیون تومانی که یکی از طرح‌های دولت در بسته تسریع رونق اقتصادی بوده است، که بر اساس اعلام مسئولان وزارت صنعت تا ظهر امروز چهارشنبه بیش از 54 هزار خودرو در نمایندگی‌های مجاز اعلام شده از سوی خودروسازان برای فروش اقساطی ثبت نام شده است.

بر این اساس قرار بود تحویل خودرو در قالب بسته خروج از رکود به صورت فوری انجام شود که امروز با تمام شدن ظرفیت برخی خودروها حالا این مدت زمان به 60 روز افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش معاون بازاریابی و فروش ایران‌خودرو گفت: مطلوب ما این است كه مشتریان، خودرویی را كه انتخاب اول آنهاست دریافت كنند.

مصطفی خان‌كرمی افزود: میزان استقبال مشتریان، تعداد تعهدات جاری و قبلی مشتریان ازآن محصول و ظرفیت تولید و همچنین زمان تحویل خودرو موانعی است كه گاه منجر به كاهش و یا متوقف شدن ظرفیت فروش محصول می‌شود.

وی با بیان این توضیح كه موعد پرداخت چك اقساط خودروهای این دسته از مشتریان یك ماه دیرتراز زمان سررسید مشتریان فعلی خواهد شد اضافه كرد: این تصمیم به منظور جلوگیری از تاخیر در تحویل خودروهای تخصیصی و امكان برنامه‌ریزی و انتخاب نوع محصول در زمان تحویل  برای مشتریان اتخاذ می‌شود.

بنا بر این گزارش، شركت ایران‌خودرو در پاسخ به اعتماد مشتریان، مبنای زمان تحویل را از زمان واریز وجه و تكمیل مدارك در نمایندگی ها محاسبه می‌كند و بر این اساس، زمان تحویل‌های اعلامی واقعی است و خودرو در زمان مقرر به مشتریان تحویل خواهد شد.

لازم به ذکر است خودروی پرفروش تندر90 یکی از محصولاتی است که تحویل آن 2ماهه شده است.

 

اخبار اقتصادی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تحویل خودروهای طرح فروش اقساطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحویل فوری خودروهای فروش اقساطی/ ثبت‌نام بیش از 5000 نفر در روز اول



اخبار,اخبار اقتصادی, خودروهای فروش اقساطی

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت ضمن اعلام اینکه تحویل خودروهای فروخته شده از طریق طرح تسهیلات تسریع در رونق اقتصادی (وام 25 میلیون تومانی) فوری است، گفت: تا ساعت 13:30 امروز (دوشنبه) بیش از 5000 ثبت نام برای فروش خودرو انجام شده است.

مجتبی خسروتاج امروز - دوشنبه - در حاشیه بیست‌ویکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها در نشست خبری تبیین طرح خرید کالای ایرانی اظهار کرد: قرار‌ شده تحویل خودرو ظرف مدت یک هفته پس از انعقاد قرار‌داد انجام شود.

وی گفت:‌ سند به نام مشتری زده نمی‌شود تا زمانی که پرداخت اقساط تمام شود. اگر کسی می‌خواهد خودروی خود را بفروشد باید کل مبلغ اقساط را تسویه کند.

به گفته خسروتاج، از ساعت 10 صبح امروز ( به عنوان اولین روز اجرای طرح) تاکنون ثبت‌نام برای فروش بیش از 5000 هزار دستگاه خودرو انجام شده است.

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: پراید و تندر 90 سهم 99 درصدی در ثبت‌ فروش را داشته‌اند.

 

اخبار اقتصادی - ایسنا