اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحمل ۶۷ سال تفاوت سن برای کسب اموال پیرمرد ۹۷ ساله



 

تحمل ۶۷ سال تفاوت سن برای کسب اموال پیرمرد ۹۷ ساله

 

 
زنی در دادگاه خانواده گفت: دوستان و اقوامم به دلیل اینکه وضع مالی شوهرم خوب است، مرا راضی به ازدواج با شوهرم کردند که ۹۷ سال سن دارد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبری فارس «توانا»، زنی ۳۰ ساله با مراجعه به دادگاه خانواده ۲ (ونک) دادخواست جدایی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن با بیان اینکه شوهرم متولد ۱۲۹۳ است و او هیچ گاه با من به مسافرت نیامده و مرا درک نکرده است، اظهار داشت: می خواهم از شوهرم که ۸ سال عقد موقت بودم و در حال حاضر عقد ۹۹ ساله او هستم، جدا شوم.

وی با اشاره به اینکه سن شوهرم برایم عذاب آور است و من هر بار فریب او را می خورم و او با ترفندی مرا راضی به تمدید عقد موقت می کند، گفت: مهریه ام تنها ۱۰ سکه بهار آزادی است که آن را به شوهرم می بخشم.

مرد در دادگاه خانواده ونک حضور داشت و بیان کرد: رفتار های همسرم همان شکلی است که در دوران جوانی می خواستم بنابراین او را دوست داشته و نمی خواهم آزار ببیند.

وی با بیان اینکه فرزندی نداشته و من تنها یک بار ازدواج کرده و همسرم فوت شده است، افزود: همسرم۳۰ سال دارد و با هر رفتار من کنار آمده و پشتیبان من است، بنابراین حاضر به از دست دادن او نیستم.

زن بار دیگر در برابر رئیس شعبه ۲۶۸ این مجتمع قضایی خانواده عنوان کرد: من هر بار با تمدید عقد موقتمان مخالف بودم چرا که رفتار های او برایم غیر قابل تحمل بود و من دیگر تحملم تمام شده و راضی به زندگی در کنار شوهرم نیستم.

وی با اشاره به اینکه تقاضای بذل مدت دارم تا از عقد موقت رها شوم، اظهار داشت: من از نظر مالی وضعیت مناسبی دارم و می توانم بعد از جدایی خود زندگی ام را بچرخانم.

زن با اشاره به اینکه رفتار های شوهرم با من همخوانی ندارد، بیان کرد: شوهرم نمی تواند مانند من و در سن من زندگی کند چرا که او ۶۷ سال از من بزرگتر است و رفتار هایش با من مغایرت دارد و تحمل او برایم سخت است.

وی عنوان کرد: من پیش از این ازدواج نکرده ام و نمی دانم به چه شکل حاضر به ازدواج و زندگی در کنار شوهرم شدم ولی می دانم که دوستان و اقوامم به دلیل اینکه وضع مالی شوهرم خوب است، مرا راضی به ازدواج با شوهرم کردند.

زن با اشاره به اینکه شوهرم نمی تواند خواسته های مرا بر آورده کند، ادامه داد: همه به من وعده دادند که با ازدواج با شوهرم دارای املاک و اموال بسیاری می شوم ولی به این شکل نشد چرا که شوهرم خسیس است و هنوز یک ریال هم از او به من نرسیده است.

قاضی عموزادی رئیس شعبه ۲۶۸ مجتمع قضایی خانواده ونک، حکم بذل مدت را صادر کرد و جلسه را خاتمه داد.... / خبرگزارى فارس


ویدیو مرتبط :
نقاش پیکسل ها - پیرمرد ۹۷ ساله ای که توسط پینت نقاشی می کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سام درخشانی: فرزندی به سن و سال سیاوش خیرابی و یک دختر 19 ساله دارم



 اخبار ,اخبار فرهنگی, سام درخشانی

بازیگر سریال موفق «پژمان» از تجربه حضورش در «آوای باران» می‌گوید
اخبار فرهنگی - سام درخشانی: فرزندی به سن و سال سیاوش خیرابی و یک دختر 19 ساله دارم

به خاطر نقشم در سریال پژمان اضافه وزن پیدا کرده بودم و البته نقشم هم ایجاب می کرد. به خاطر موفقیت این سریال نگران بودم که باز هم پیشنهادات مختلفی به سمت و سوی نقش های مشابه در آن کار و در ژانر طنز باشد. چراکه دیگر سخت بود که باز هم بخواهم در کاری مشابه حضور داشته باشم و همان میزان موفقیت تکرار شود.

سام درخشانی که این روزها در مجموعه تلویزیونی آوای باران به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی محمد هاشمی اصلی در حال ایفای نقش است درباره مشخصه های نقش خود گفت: نادر یک جوان واقعی است و نمونه افرادی که می خواهند به جایگاه اجتماعی بالایی برسند اما برای رسیدن به این وضعیت تلاش نمی کند.


این بازیگر افزود: یکی از ویژگی های اصلی نقش نادر که برای خود من به عنوان بازیگر جذابیت زیادی داشت، این بود که من در دو مقطع زمانی این شخصیت را بازی می کنم. یکی از آن ها 10 سال جوان تر از سن واقعی خودم و دیگری حدود 15 سال از من پیرتر است.

 

این نقش همچنین مثبت نیست و متفاوت از سایر نقش هایی است که تا به حال بازی کرده ام. درباره جذابیت آن همین قدر بس که خودم پدر نیستم و حالا باید نقش یک پدر را بازی کنم. آن هم پدری که فرزندی به سن و سال سیاوش خیرابی و یک دختر 19 ساله دارد.

       

 اخبار ,اخبار فرهنگی, سام درخشانی


وی درباره سوژه محوری سریال نیز بیان کرد: این سریال ضمن این که به یک معضل اجتماعی یعنی همان تکدی گری و کودکان کار می پردازد، ملودرامی اجتماعی است و در واقع این دو ویژگی در سراسر سریال با هم ترکیب شده اند که می تواند برای تماشاچی بسیار جذاب باشد. همچنین آوای باران اثری 40 قسمتی است و بنابراین فرصت کافی به بیننده داده می شود تا با داستان ارتباط برقرار کند و قصه ها در باور او به پختگی برسند.

 

بنابراین می توان او را با داستان همراه کرد. گذشته از این کار باکس هر شبی دارد و مردم به دیدن آن عادت می کنند و مهم تر از همه این که قرار است سریال از شبکه سه سیما به پخش برسد. شبکه ای که پرمخاطب است و شبکه جوان هم نام دارد. جوانان هم جمعیت زیادی از کشورمان را در بر می گیرند.


درخشانی ادامه داد: بنابراین فرصت مناسبی است تا بتوانیم به گونه ای آن مسائل را به گوش جوانان برسانیم که برای او در عین باور پذیری تاثیرگذار هم باشد. امیدوارم که نتیجه سریال خوب باشد. خود من به این مساله بسیار امیدوارم و هرچه کار بیشتر پیش رفت بر این نظر مصمم تر شدم و پیش بینی ام این است که آوای باران مجموعه پر بیننده ای باشد.


وی حضور در این سریال را نقطه عطفی برای تغییر رویه نقشش بعد از بازی در سریال پژمان دانست و اضافه کرد: به خاطر نقشم در سریال پژمان اضافه وزن پیدا کرده بودم و البته نقشم هم ایجاب می کرد. به خاطر موفقیت این سریال نگران بودم که باز هم پیشنهادات مختلفی به سمت و سوی نقش های مشابه در آن کار و در ژانر طنز باشد.

 

چراکه دیگر سخت بود که باز هم بخواهم در کاری مشابه حضور داشته باشم و همان میزان موفقیت تکرار شود. البته با وجود این نگرانی جالب بود که پیشنهادهای کاری بعد از پژمان هم همگی در سبک و سیاق نقش های قبلی و شخصیت های جدی بود. اما خوبی آوای باران این است که 5 ماه درگیر فیلمبرداری اش هستم. بنابراین نمی توانم سر کار دیگری حضور داشته باشم و این سریال می تواند یک پوشش جدی و قوی بر نقش طنزم در سریال پژمان داشته باشد تا به تکرار نیافتم.


بازیگر مجموعه تلویزیونی نابرده رنج درباره مشخصه های نقش خود اضافه کرد: نادر یک جوان واقعی است و نمونه افرادی که می خواهند به جایگاه اجتماعی بالایی برسند اما برای رسیدن به این وضعیت تلاش نمی کنند. همچنین او از جمله آدم هایی است که همه را مقصر می داند به خاطر شرایطی که در آن حضور دارد.همیشه طلبکار است و برای ماندن در یک وضعیت به همه چیز چنگ می زند. این سریال جنبه های آموزنده زیادی هم دارد.

 

بعضی آدم ها در برابر تغییر و پیشرفت ایستادگی می کنند و تلاشی برای رسیدن به جایگاه بهتر ندارند. به هر حال زمان می گذرد و بعضی افراد برای مثال شش سال صبر می کنند تا نخواهند از نقطه صفر شروع کنند در حالی که اگر آن شش سال را برای پیشرفت تلاش می کردند می توانستند موقعیت بهتری داشبته باشند. ضمن این که وقتی از نقطه صفر شروع نمی کنی و یک شبه به جایگاه بالا و موقعیت مناسبی می رسی به همان میزان هم ممکن است زود آن را از دست بدهی و این موقعیت به شدت متزلزل است. فکر می کنم کاراکتر نادر حداقل این درس را برای مخاطبان به همراه داشته باشد.              

 

 اخبار ,اخبار فرهنگی, سام درخشانی

 

وی همچنین درباره تجربه همکاری خود با حسین سهیلی زاده نیز بیان داشت: من نه سال پیش در سریال "روزهای اعتراض" با آقای سهیلی زاده همکاری داشتم. همیشه هم دلم می خواست تا فرصتی پیش بیاید و باز با ایشان همکاری کنم. تا به حال چند بار هم پیشنهاد همکاری از جانب ایشان داشتم که متاسفانه به دلایل مختلف شرایط آن فراهم نشده بود.

 

اما در این کار با وجود این که کمی بابت منفی بودن نقش و تصوری که ممکن است برای مخاطب ایجاد کند، نگرانی داشتم به سرعت پیشنهاد را پذیرفتم و پس از حرف زدن با خود آقای سهیلی زاده از انتخاب آن مطمئن شدم. ایشان درک بسیار خوبی از بازی بازیگر دارند و حواسشان بسیار به کیفیت کار است.

 

سریال «آوای باران» کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیماست که در حال حاضر تصویربرداری آن در لوکیشن خانه نادر و زیور با بازی سام درخشانی و الهام چرخنده در خیابان فرشته ادامه دارد و 20 روز آینده تولید 20 قسمت از آن به پایان می رسد. نگارش متن این سریال را علیرضا کاظمی پور و سعید جلالی بر عهده دارند.
اخبار فرهنگی - شبکه ایران