اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحمل گرما در ماه رمضان آسان می شود!


راه اندازی پنكه های تلطیف هوا با استفاده از آبهای خنك در چارچوب پروژه توسعه صحنهای مسجدالنبی(ص) قرار دارد.

بهره برداری از ۴۳۶ پنكه آویخته به ستونها در صحنهای حرم نبوی(ص) با هدف تلطیف هوای این مكانها آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، اداره امور مسجدالنبی(ص)، بهره برداری از ۴۳۶ پنكه را كه بر روی ۲۱۸ ستون در صحنهای حرم شریف نبوی(ص) نصب شده است تا هوای گرمی كه این روزها مدینه منوره شاهد آن است، در صحنهای مطهر تلطیف شود.


ویدیو مرتبط :
کلیپ تبریک ماه رمضان - ماه رمضان - آسان از دستم نده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش دمای هوا در ماه مبارک رمضان/ گرما در استان های جنوبی به بالای 45 درجه می رسد



 اخباراجتماعی  ,خبرهای  اجتماعی,سازمان هواشناسی

 کارشناس سازمان هواشناسی گفت: تمام استان های کشور در ماه مبارک رمضان با افزایش دما مواجه خواهند بود.

امیر حسین نقشینه در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: تا پایان هفته، دمای هوا در برخی از استان ها از جمله تهران خنک خواهد شد و با کاهش نسبی دما مواجه می شویم.

وی افزود: از روز پنجشنبه 13 خرداد افزایش دمای هوا در شهر تهران و برخی دیگر از استان های کشور آغاز خواهد شد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش دمای هوای تمام شهرهای ایران طی هفته آینده اظهارکرد: در هفته آینده تمام کشور درگیر افزایش دمای هوا خواهند بود و این افزایش در استان های جنوبی کشور بیش از سایر نقاط است.

نقشینه در خصوص وضعیت دمای هوای تهران در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: دمای هوا در روزهای ابتدایی ماه مبارک رمضان در تهران بیش از 37 درجه سانتی گراد خواهد بود.

وی تاکید کرد: دمای شهرهای جنوبی کشور از جمله اهواز اکنون بیش از 38 درجه سانتی گراد است و پیش بینی می شود دمای این شهر و سایر شهرهای جنوبی در ماه رمضان به بیش از 45 درجه برسد.