اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحقیق از مسئولان دو تابعیتی کلید خورد


بررسی تحقیق و تفحص از افراد دوتابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسؤولان و مدیران و شناسایی خلأهای قانونی در این موضوع با امضای یازده نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در کمیسیون امنیت ملی کلید خورد.

خبرگزاری مهر: بررسی تحقیق و تفحص از افراد دوتابعیتی و دارای گرین کارت در حوزه مسؤولان و مدیران ارشد و شناسایی خلأهای قانونی در این موضوع با امضای یازده نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در دستور کار کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس قرار گرفت.

علاوه بر این در هفته جاری وزرای آموزش و پرورش، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، کشور، نیرو، صنعت، معدن تجارت، نفت، فرهنگ و ارشاد و دادگستری برای پاسخ به سئوالات نمایندگان و ارائه گزارش کار در مجلس حضور خواهند یافت.

شهیدی رئیس بنیاد شهید و رئیس سارمان میراث فرهنگی و گردشگری نیز هفته جاری در مجلس حضور می‌یابند.


ویدیو مرتبط :
فتنه 97 کلید خورد ..!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تحقیق و تفحص از دو تابعیتی‌ ها کلید خورد


عضو کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس از طرح دو فوریتی تحقیق و تفحص از دو تابعیتی‌ها در قوای سه‌گانه در مجلس خبر داد.

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس از طرح دو فوریتی تحقیق و تفحص از دو تابعیتی‌ها در قوای سه‌گانه در مجلس خبر داد.

جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی تحقیق و تفحص از دو تابعیتی‌ها و کسانی که دارای گرین‌کارت هستند در مجلس با امضای 10 نفر از نمایندگان کلید خورد.

وی افزود:‌ در این طرح بناست تا وضعیت افراد دو تابعیتی و دارای گرین‌کارت در حوزه مسئولان و مدیران ارشد در قوای سه‌گانه و شناسایی خلأهای قانونی در این موضوع بر اساس ماده 29 بند «د» و ماده 71 قانون مدیریت خدمات کشوری مورد بررسی قرار گیرد.