اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحریک سعیدعسگرها توسط حاج‌منصور ارضی


حاج منصور ارضی، مداح مشهور حامی احمدی‌نژاد، روز سه‌شنبه در دعای عرفه که در حسینیه صنف لباس فروشان برگزار شد با انتقاد از اظهارات اخیر آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی درباره‌ی مخالفت امام با شعار مرگ بر آمریکا، گفت: خدایا همین الساعه خبر مرگ هاشمی رو برسون!

خبرگزاری ایسنا: حاج منصور ارضی، مداح مشهور حامی احمدی‌نژاد، روز سه‌شنبه در دعای عرفه که در حسینیه صنف لباس فروشان برگزار شد با انتقاد از اظهارات اخیر آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی درباره‌ی مخالفت امام با شعار مرگ بر آمریکا، گفت: خدایا همین الساعه خبر مرگ هاشمی رو برسون!

بخش‌هایی از گزارش انصاف نیوز به این شرح است: سخنان تحریک آمیز این مداح سیاسی در مراسم مذهبی، «آمین، آمین» گفتن بخشی از حاضران را در پی داشت؛ حاضرانی که در میان آنها افرادی از جنس سعید عسگر، ترور کننده‌ی سعید حجاریان وجود دارند و با تحریکاتی مانند این، باید نگران رفتارهای سرخود احتمالی علیه کسانی بود که منصور ارضی خواهان خبر مرگ آنها می شود.

ارضی همچنین گفته است: این فرد (هاشمی) اظهارات نادرستی درباره حذف شعار مرگ بر آمریکا می کند و عده‌ای از اطرافیان پول‌پرست و بی‌غیرتش از او حمایت می‌کنند.

چند روز پیش نیز انصاف نیوز در گزارشی با عنوان «افسران شعار مرگ بر هاشمی سر دادند» هشدار داد که مبادا شبکه‌ی اجتماعی «افسران جنگ‌نرم»، به یک «دخمه»‌ی دیگری تبدیل شود که تحریک‌کننده‌ی سعید عسگر شد؛ در این سایت شعار «مرگ بر هاشمی» و عبارات رکیکی منتشر شده بود که می‌تواند بستر تولید کینه و نفرت و به جوش آمدن احساسات جوانانی باشد برای خشونت‌ورزی.

منصور ارضی و سعید حدادیان - دیگر مداح مشهور - در دولت قبلی هم که در ابتدا از مدافعان سرسخت احمدی‌نژاد بودند، در یک چرخش عجیب به انتقاد از بخشی از دولت پرداختند و معاون احمدی‌نژاد را تهدید به قتل کردند؛ حتی منصور ارضی در ماه رمضان گفته بود اگر کسی پیدا شود که اسفندیار رحیم مشائی را به قتل برساند حاضر است دیه ی وی را بدهد. اما سرنوشت دادگاه این دو مداح تا اینجا فقط به 50 هزار تومان جریمه‌ی نقدی ختم شده است.

لازم به یادآوری است که مطالب منتشره در ایسنا صرفا بازتاب‌دهنده تحلیل‌ها، گزارش‌ها و اخبار سایر رسانه‌های کشور است و ایسنا محتوای آنها را تایید یا رد نمی‌کند.


ویدیو مرتبط :
من همان کرب وبلای ازلم درتمام ارضی -حاج منصور ارضی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس دیده نشده از حاج منصور ارضی


عکس دیده نشده از منصور ارضی 

عکس دیده نشده از حاج منصور ارضی