اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحریم ظریف در یلدای صدا و سیما! +عکس


درحالی که زمان زیادی تا آغاز برنامه 90 نمانده بود ، نظارت پخش شبکه 3 با پخش مصاحبه ضبط شده وزیر امور خارجه موافقت نکرد. روزنامه قانون در صفحه نخست خود با انتشار تصویری از گفتگوی فردوسی پور با ظریف به این اقدام صدا و سیما انتقاد کرد و نوشت: «تحریم ظریف در یلدای سیما».

صبح بخیر: درحالی که زمان زیادی تا آغاز برنامه 90 نمانده بود ، نظارت پخش شبکه 3 با پخش مصاحبه ضبط شده وزیر امور خارجه موافقت نکرد.

به گزارش صبح بخیر؛ سایت برنامه 90 تصاویر عادل فردوسی پور با محمد جواد ظریف را منتشر کرد، دست اندرکاران برنامه فکر می کردند سورپرایزی ویژه برای شب یلدای 90 دارند.

مصاحبه ای فوتبالی با وزیر امور خارجه که بی شک یکی از چهره های خبرساز دو سال گذشته کشور است.

از اینکه فوتبال بعد از برچیده شدن تحریم ها چه تغییری می کند تا علایق فوتبالی آقای وزیر. این مصاحبه اما بعد از انتقادهای جریان خاص، برای پخش با حساسیت هایی روبرو شد و صداوسیما مجوز پخش این گفت و گوی فوتبالی را به بهانه های سیاسی صادر نکرد.

روزنامه قانون در صفحه نخست خود با انتشار تصویری از گفتگوی فردوسی پور با ظریف به این اقدام صدا و سیما اعتراض کرد و نوشت: «تحریم ظریف در یلدای سیما».

تحریم ظریف در یلدای صدا و سیما! +عکس


ویدیو مرتبط :
شب یلدای نجومی در صدا و سیما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سوتی عجیب صدا و سیما در حمایت از تولید ملی! +عکس



سوتی عجیب صدا و سیما در حمایت از تولید ملی! +عکس

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی اعتدال ، در برخی تیزرهایی که صدا و سیما به مناسبت حمایت از تولید ملی و کالای ساخت داخل پخش می کند ، پرچم ایران اشتباه به کار رفته است و جای رنگ قرمز و رنگ سبز جابجا به کار رفته است!

این در حالیست که چندین نفر در تولید این تیزرها نقش داشته ، چندین نفر بر روی برنامه های ساخته شده نظارت و بازبینی دارند و چندین نفر نیز دست اندرکار پخش آنند!

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

فریم آخر تیزر پخش شده از یکی از شبکه های سیما در بیست و نهم اردیبهشت ماه!/اعتدال