اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تحرک خاموش اقلیت در تعطیلات



اخبار,اخبارسیاسی,استیضاح وزرای دولت

 

 اخبار سیاسی - تحرک خاموش اقلیت در تعطیلات

«بیش از 50 نماینده نامه استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا كرده‌اند.» این جمله‌ای بود که عزت‌ا... یوسفیان‌ملا، رئیس کمیسیون تدوین آیین‌نامه داخلی مجلس در واکنش به ادعاهای اخیر حداد عادل مبنی براینکه هیچ استیضاحی در دستور کار نیست، گفت. پایداری‌ها هرچند در تلاشند تا موضوع استیضاح وزرای دولت را بی‌سروصدا دنبال کنند اما از یک طرف افشاگری نمایندگان میانه‌رو و از سوی دیگر بی‌تابی برخی اعضای جبهه پایداری این امکان را به آنان نمی‌دهد.

از توهین چندباره جواد کریمی‌قدوسی به شخص رئیس‌جمهور گرفته تا تهدید نصرا... پژمان‌فر به استیضاح وزیر ارتباطات، همه و همه تصویری ناهمگون با سخنان اخیر غلامعلی حدادعادل، رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس دارد و نمی‌تواند آرامشی از یک مجلس همراه با دولت را ترسیم کند.

 

بر اساس آنچه تاکنون اعلام شده در پشت پرده، اقلیت مجلس درصددند تا به هرنحوی استیضاح وزرایی چون علی جنتی، محمود واعظی، علی‌اصغر فانی و عبدالرضا رحمانی فضلی را کلید بزنند. روز گذشته یوسفیان‌ملا، خبر از تلاش پایداری‌ها برای استیضاح دیگر وزیر آموزشی روحانی داده و اعلام کرد: تعداد امضاهای این استیضاح در تعطیلات مجلس در حال افزایش است و استیضاح كنندگان نیز برای مطرح كردن این استیضاح جدی هستند. آقای وزیر هم كاملا در جریان هستند و اگر خودشان هم ندانند معاون پارلمانی وزارتخانه‌شان می‌داند كه طرح استیضاح جدی بوده و قصد كوتاه آمدن نداریم.

 

به گفته او، انتصابات محور اصلی این استیضاح است و اگر در این دو هفته‌ای كه از تعطیلات مجلس باقی مانده نسبت به وضعیت انتصابات سامان‌دهی نداشته باشند، بدون شك با پایان تعطیلات مجلس استیضاح را به هیات‌رئیسه تحویل و برای مطرح شدنش پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

 

این در حالی است که مهدی بهلولی، عضو کانون صنفی در مورد استیضاح وزیر آموزش و پرورش و ادعای سیاسی نبودن آن، تاکید کرده است: دغدغه‌های برخی نمایندگان مجلس در مورد وزارت آموزش و پرورش با دغدغه‌های فرهنگیان هماهنگ نیست و دلایلی هم که برای استیضاح وزیر مطرح می‌شود، مطالبات جامعه فرهنگیان نیست. به گفته او، نمایندگان مجلس این دغدغه را دارند که برخی انتصابات در وزارت آموزش و پرورش سیاسی بوده است در حالی که فرهنگیان دغدغه گرایش سیاسی مدیران وزارتخانه را ندارند و تنها توانمندی و دلسوزی مدیران برای آنها اهمیت دارد.


 اخبارسیاسی - آرمان


ویدیو مرتبط :
غیبت امام زمان و اقلیت حق

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خاموش کردن کامپيوتر بصورت اتوماتیک



 

خاموش کردن کامپیوتر

 

ممکن است اين مسئله براي شما نيز پيش آمده باشد که دوست داشته باشيد سيستم خود را به حالتي تنظيم کنيد که به فرض پس از يک ساعت به شکل اتوماتيک خاموش شود. براي اين کار راه هاي مختلفي همانند استفاده از نرم افزارهاي متفرقه وجود دارد ، اما ويندوز XP نيز امکان اين کار را به شکلي مخفي داراست! بدين شکل که با يک عمل ساده ميتوان تايمري را ظاهر کرد که بسته به زمان دلخواه شما سيستم را خاموش خواهد کرد.

 

براي اينکار:
از منوي Start وارد Run شده و عبارت زير را وارد نماييد:
Shutdown -s -t TIME
دقت کنيد که به جاي عبارت TIME زمان دلخواهي که ميخواهيد سيستم پس از آن خاموش شود را بر حسب ثانيه وارد نماييد.
به عنوان مثال قصد داريم تا کامپيوتر يک ساعت ديگر به شکل اتوماتيک خاموش شود ، براي اين کار کافي است عبارت Shutdown -s -t 3600 را در Run وارد نموده و نهايتأ Enter بزنيم.

پس از اين کار خواهيد ديد پنجره اي باز خواهد شد که تايمر آن تا زمان به صفر رسيدن و خاموش کردن سيستم کار خواهد کرد.


براي ریستارت کردن اتوماتيک هم ميتوانيد از دستور زير بهره بگيريد:
Shutdown -r -t TIME
براي متوقف کردن تايمر هم ميتوانيد دستور زير را در Run وارد کنيد:
Shutdown -a