اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع مربیان پیش دبستانی مقابل مجلس در اعتراض به نحوه برگزاری آزمون استخدامی



اخبار,اخباراجتماعی ,معلمان حق التدریسی

جمعی از معلمان پیش دبستانی با تجمع مقابل مجلس شورای اسلامی به نحوه برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اعتراض کردند.

معلمان پیش دبستانی عنوان می‌کردند که در اصل قرار بوده آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای استخدام مربیان پیش دبستانی باشد درحالی که این وزارت‌خانه به همه داوطلبین استخدام در آموزش و پرورش اعلام کرده در این آزمون شرکت کند. معلمان پیش دبستانی خواستار پیگیری این موضوع از سوی نمایندگان مجلس هستند. آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش قرار است در شهریور ماه برگزار شود.

  اخبار  اجتماعی  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مربیان پیش‌دبستانی در اولویت آزمون استخدامی



اخبار,اخبار ورزشی,معاون آموزش ابتدایی

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مربیان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی این وزارتخانه در اولویت هستند، گفت: طرح «معلم راهنما» در مدارس روستایی اجرا می‌شود.

محمد دیمه‌ور معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش  در پاسخ به این پرسش که «وضعیت مربیان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش چگونه است؟»، اظهار داشت: قرار شده است مربیان پیش‌دبستانی در آزمون استخدامی در اولویت باشند.

وی ادامه داد: مقرر شده است پذیرش در آزمون استخدامی به‌صورت منطقه‌ای برگزار شود و مناطق رشته و جنسیت مورد نیاز خود را اعلام کرده‌اند؛ اگر مربیان پیش‌دبستانی در آن رشته و جنسیت مورد نیاز باشند، در اولویت استخدام قرار می‌گیرند.

دیمه‌ور با اشاره به برنامه‌های سال تحصیلی جدید گفت: یکی از برنامه‌ها، حضور معلم راهنما در مدارس روستایی کشور است که سال‌ها حذف شده بود.

وی افزود: طرحی برای توانمندسازی معلمان با سابقه پنج سال داریم که تمام معلمانی که سابقه خدمتشان زیر پنج سال است، تحت پوشش یک دوره مطالعاتی، آزمون و کارگاه‌های آموزش قرار می‌گیرند و به زودی جشنواره‌ای برای کلاس‌های چند پایه در نیشابور برگزار می‌شود.

اخبار اجتماعی - فارس