اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع زنان برهنه مقابل سفارت عربستان!


تعدادی زن معترض به صدور حکم سنگین برای وبلاگ نویس سعودی روز گذشته به صورت برهنه در مقابل سفارت این کشور در فرانسه جمع شدند.

عصر ایران: تعدادی زن معترض به صدور حکم سنگین برای وبلاگ نویس سعودی روز گذشته به صورت برهنه در مقابل سفارت این کشور در فرانسه جمع شدند.

آر تی گزارش داد؛ این افراد در اعتراضی عجیب به صورت برهنه مقابل سفارت عربستان در پاریس جمع شدند و خواستار لغو مجازات رائف بدوی وبلاگ نویس سعودی شدند.

این در حالی است که رسانه ها روز گذشته از تعلیق مجازات این وبلاگ نویس خبر داده بودند.

بدوی هفته پیش در ملاء عام ۵۰ ضربه شلاق خورد، اما دور دوم مجازات او که قرار بود روز جمعه، ۱۶ ژانویه اجرا شود به دلایل پزشکی عقب افتاده است.

رائف بدوی به جرم توهین به اسلام به ۱۰۰۰ ضربه شلاق و ۱۰ سال حبس در زندان محکوم شد و قرار بود که حکم شلاق او به طور هفتگی اجرا شود.


ویدیو مرتبط :
تجمع معترضین به فجایع عربستان در مقابل سفارت عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: تجمع مقابل سفارت عربستان در تهران


تجمع اعتراض آمیز مردم تهران نسبت به فاجعه منا مقابل سفارت عربستان برگزار شد.