اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع جمعی از چای‌خانه‌داران اصفهانی مقابل مجلس



اخبار,اخبار اجتماعی,تجمع چای‌خانه‌داران اصفهانی مقابل مجلس


اخبار اجتماعی - تجمع جمعی از چای‌خانه‌داران اصفهانی مقابل مجلس

جمعی از اعضای اتحادیه صنفی چای‌خانه‌داران شهر اصفهان در اعتراض به پلمپ واحدهای صنفی‌شان صبح امروز (یکشنبه) مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش ایسنا ، تعدادی از اعضای صنف چای‌خانه‌داران اصفهان با انداختن پروانه کسب خود به گردن‌شان در اعتراض به پلمپ حدود 500 واحد صنفی مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

آنان دلیل اصلی پملپ واحدهای صنفی‌شان توسط نیروی انتظامی را عرضه قلیان در برخی از واحدهای صنفی چای‌خانه‌داران اعلام کردند. 

 اخبار اجتماعی - ایسنا


ویدیو مرتبط :
سخنرانی آقای بوستانی در جمعی از سهام داران تبرک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

(تصاویر) تجمع قهوه‌خانه داران مقابل مجلس



اخبار اجتماعی - (تصاویر) تجمع قهوه‌خانه داران مقابل مجلس

جمعی از قهوه‌خانه‌داران در اعتراض به مصوبه جدید دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت استعمال قلیان در قهوه‌خانه‌ها امروز در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

جمعی از قهوه‌خانه‌داران امروز سه‌شنبه( 31 تیرماه) در اعتراض به مصوبه جدید دیوان عدالت اداری مبنی بر ممنوعیت استعمال قلیان در قهوه‌خانه‌ها در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، تجمع کنندگان معتقدند که در صورت اجرایی شدن این مصوبه 5000 نفر شغل خود را از دست داده و بیکار می‌شوند.

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,تجمع قهوه‌خانه داران مقابل مجلس

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,تجمع قهوه‌خانه داران مقابل مجلس

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,تجمع قهوه‌خانه داران مقابل مجلس

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,تجمع قهوه‌خانه داران مقابل مجلس

 اخبار اجتماعی - خانه ملت