اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع جمعی از متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر در مقابل مجلس



اعتراض متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر,مسکن ویژه تهرانسر

تجمع جمعی از متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر در مقابل مجلس

جمعی از متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر به دلیل این که زمان تحویل مسکن به تعویق افتاده و هزینه تعیین شده در قرارداد با آنچه اکنون درخواست می‌شود مطابقت ندارد، مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

به گزارش ایسنا ، جمعی از متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر با تجمع در مقابل مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت‌شان برای تحویل گرفتن مسکن شدند.

این افراد اظهار داشتند که براساس قراردادی که با آن‌ها منعتقد شده است رقم تمام شده برای تحویل مسکن حدودا 245 میلیون تومان می‌باشد اما اکنون درقرارداد رقمی معادل 307 میلیون تومان ذکر شده است.

به گفته برخی از این متقاضیان، مقرر شده بود که در خرداد ماه مسکن این افراد تحویل داده شود اما نه تنها این مسئله به تعویق افتاده بلکه زمان شهریور سال 93 را تعیین کرده‌اند که آن هم مشخص نیست به آن‌ها تحویل داده شود یا خیر. 

/ایسنا


ویدیو مرتبط :
تجمع متقاضیان مسکن مهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تخلف بانک مسکن در ثبت نام پیش از موعد متقاضیان مسکن ویژه تهران





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تخلف بانک مسکن در ثبت نام پیش از موعد متقاضیان مسکن ویژه تهران

درحالیکه معاون عمرانی استانداری تهران اعلام کرده است که از 25 شهریور مراحل ثبت نام در مسکن‌های ویژه شهر تهران به صورت اینترنتی آغاز می‌شود و تا قبل از آن شهروندان نسبت به ثبت نام و پرداخت وجه اقدام نکنند برخی از شعبه های بانک مسکن اقدام به افتتاح حساب و دریافت وجه برای ثبت نام در این طرح می کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت راه و شهرسازی برای کنترل قیمت مسکن در سال جاری اقدام به احداث خانه هایی تحت عنوان "مسکن ویژه تهران" در پایتخت می کند. براین اساس قرار است بخشی از اراضی دولتی داخل تهران که دارای سند مجزا و بدون معارض هستند در صورتیکه امکان کاربری مسکونی داشته باشند برای احداث مسکن اختصاص یابند.

از اینرو محمدرضا محمودی معاون عمرانی استانداری تهران چندی پیش با اعلام اینکه ثبت نام اینترنتی مسکن‌های ویژه تهران از 25 شهریورماه سال جاری آغاز می‌شود، گفت: زمان دقیق ثبت‌نام مسکن‌های ویژه از سوی دستگاه‌های دولتی اعلام می‌شود و تا قبل از آن شهروندان نسبت به ثبت نام و پرداخت وجه اقدام نکنند.

اظهارات این مقام دولتی درحالیست که برخی از شعب بانک مسکن اقدام به افتتاح حساب و دریافت وجه  20 میلیون تومانی از شهروندان تهرانی برای ثبت نام در این طرح ویژه می کنند.

حال سئوالی که مطرح می شود این است که اگر پس از مدتی مشخص شود فرد ثبت نام کرده واجد شرایط دریافت مسکن ویژه تهران نیست، آنوقت تکلیف ودیعه 20 میلیون تومانی که برای مدت زمانی دراختیار بانک مسکن جهت ثبت نام در این طرح گذاشته است چه می شود؟/مهر