اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع بزرگ عزاداران فاطمی در تهران


همزمان با سالروز شهادت دخت گرامی پیامبر اعظم(ص) تجمع عزاداران فاطمی در میدان فاطمی(جهاد) برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: سخنرانی این مراسم توسط حجت‌الاسلام کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران خواهد بود و بعد از آن مداحان اهل بیت علیهم‌السلام از جمله؛ مرتضی طاهری، عبدالرضا هلالی، روح‌اله بهمنی و دیگر ذاکران اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی می‌پردازند.

تجمع عزاداران فاطمی روز یکشنبه 23 اسفندماه سال جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از ساعت 12 همراه با اقامه نماز ظهر و عصر در میدان فاطمی(جهاد) شهر تهران برگزار می‌شود.

تجمعات عزاداران فاطمی سال‌های گذشته نیز علاوه بر میدان فاطمی، در میادین نبوت (هفت‌ حوض)، هفت تیر و امام خمینی(ره) برگزار شده است.


ویدیو مرتبط :
تجمع عزاداران فاطمی در مقابل حسینیه روستای مرزان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجمع هزاران نفر در میدان فاطمی تهران


هزاران نفر از مردم تهران در حمایت از عفاف و حجاب در میدان فاطمی تجمع کردند.

خبرگزاری ایرنا: هزاران نفر از مردم تهران در حمایت از عفاف و حجاب در میدان فاطمی تجمع کردند.

 تجمع کنندگان تهرانی عصر چهارشنبه با حضور در میدان فاطمی خواستار توجه مسوولان و مردم به وضعیت حجاب و عفاف در سطح جامعه شدند.

جمعیتی بالغ بر 4 هزار نفر از مردم تهران با حضور در این تجمع و سردادن شعارهایی از جمله ˈای زن به تو از فاطمه اینگونه خطاب است، ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب استˈ و ˈنیروی انتظامی حمایت، حمایتˈ خواستار توجه مردم و مسوولان به وضعیت حجاب و عفاف در جامعه شدند.

حاضران در این تجمع دست نوشته ها و پلاکاردهایی از فتاوا و توصیه های مراجع تقلید و رهبر معظم انقلاب اسلامی در باره رعایت حجاب و عفاف در دست داشتند.