اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع بختیاری‌ها مقابل صدا و سیمای اصفهان



اخبار ,اخبار اجتماعی ,سریال سرزمین کهن

 

اخبار اجتماعی - تجمع بختیاری‌ها مقابل صدا و سیمای اصفهان

در پی اهانت به قوم بختیاری در فیلم تلویزیونی «سریال سرزمین کهن» هم‌اکنون بختیاری‌های مقیم اصفهان مقابل صدا و سیمای این استان تجمع کرد‌ه‌اند.

 در پی پخش سکانسی از فیلم «سرزمین کهن» ساخته کمال تبریزی که در آن توهینی به ایل بختیاری‌های کشور انجام شده است، قوم بختیاری در اصفهان هم‌اکنون مقابل صدا و سیما تجمع کرده‌اند.

لازم به ذکر است که از صبح امروز تاکنون تعدادی از بختیاری‌های ساکن اصفهان در مقابل ساختمان صدا و سیمای این استان دست به تجمع زده‌اند.

به گزارش فارس، این اعتراض در حالی صورت می‌گیرد که در پی پخش فیلم «سرزمین کهن» که هفته گذشته از رسانه ملی پخش شد، بیان دیالوگی بین بازیگری در این فیلم موجب تبیین مسئله توهین به قوم بختیاری در استان اصفهان شده است؛ به همین منظور تعدادی از این قوم اعتراض خود را نسبت به این توهین علنی به صورت تجمع و ارسال پیامک به صورت گسترده در جامعه اعلام کردند.
اخبار اجتماعی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
عذرخواهی رئیس صدا و سیمای کشور ازرنجش خاطر مردم شریف بختیاری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجمع اعتراضی مقابل صدا و سیمای اصفهان


در پی پخش سکانسی از فیلم «سرزمین کهن» ساخته کمال تبریزی که در آن توهینی به ایل بختیاری‌های کشور انجام شده است، قوم بختیاری در اصفهان مقابل صدا و سیما تجمع کرده‌اند.

خبرگزاری فارس: در پی پخش سکانسی از فیلم «سرزمین کهن» ساخته کمال تبریزی که در آن توهینی به ایل بختیاری‌های کشور انجام شده است، قوم بختیاری در اصفهان مقابل صدا و سیما تجمع کرده‌اند.

لازم به ذکر است که صبح دیروز تعدادی از بختیاری‌های ساکن اصفهان در مقابل ساختمان صدا و سیمای این استان دست به تجمع زده‌اند.

 این اعتراض در حالی صورت می‌گیرد که در پی پخش فیلم «سرزمین کهن» که هفته گذشته از رسانه ملی پخش شد، بیان دیالوگی بین بازیگری در این فیلم موجب تبیین مسئله توهین به قوم بختیاری در استان اصفهان شده است؛ به همین منظور تعدادی از این قوم اعتراض خود را نسبت به این توهین علنی به صورت تجمع و ارسال پیامک به صورت گسترده در جامعه اعلام کردند.