اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع بازنشستگان مقابل مجلس


تعدادی از بازنشستگان پیش از موعد در اعتراض به عدم تأمین حق و حقوق خود از سوی سازمان تأمین اجتماعی در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

خبرگزاری ایسنا: تعدادی از بازنشستگان پیش از موعد در اعتراض به عدم تأمین حق و حقوق خود از سوی سازمان تأمین اجتماعی در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

این افراد با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه‌ نوشته‌هایی خواستار تأمین حقوق خود از سوی شرکت بیمه‌گذار (سازمان تأمین اجتماعی) هستند.

به گفته تجمع‌کنندگان این افراد که تعداد آنها به 12 هزار نفر می‌رسد از هفت سال گذشته حقوق خود را کمتر از میزان قانونی از سوی سازمان تأمین اجتماعی دریافت کرده‌اند.


ویدیو مرتبط :
تجمع فرهنگیان مقابل مجلس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجمع بازنشستگان پیش از موعد مقابل مجلس



اخباراجتماعی,خبرهای اجتماعی,مجلس

 جمعی از بازنشستگان پیش از موعد در اعتراض به عدم پرداخت حق و حقوقشان مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

یکی از این تجمع کنندگان در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: بیش از 12 هزار نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی به مدت هفت سال است که حقوق خود را کمتر از میزان قانونی که از سوی سازمان تامین اجتماعی تعریف شده، دریافت کرده اند.

وی افزود: ما از سازمان تامین اجتماعی می خواهیم حق و حقوق ما را بر اساس قانونی که تعریف شده به ما بدهد.

این تجمع کنندگان در حالی که پلاکاردها و دست نوشته هایی در دست داشتند، خواستار تامین حق و حقوق خود از سوی تامین اجتماعی شدند و از نمایندگان مجلس خواستند که این موضوع را رسیدگی کنند.

 

اخبار اجتماعی - ایرنا