اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجمع اعتراضی در واکنش به قتل دختر بوکانی



   ,قتل دختر بوکانی,کارآگاهان جنایی,فرضیه‌های مطرح‌شده,اخبار

 

تجمع اعتراضی در واکنش به قتل دختر بوکانی

ربوده و کشته شدن دختری 17ساله در بوکان کارآگاهان جنایی را در برابر پرونده‌ای پیچیده قرار داده است. این در حالی است که مردم این شهر در پی کشف جسد وحشت‌زده و مضطرب شده‌اند و روز جمعه مقابل فرمانداری تجمع کردند.

 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شرق دختر 17ساله که سمیه فیض‌الله‌پور نام دارد اواسط فروردین‌ماه ناپدید شد و والدین او این خبر را به پلیس اعلام و درخواست کمک کردند اما سرنخی از این دختر به دست نیامد تا اینکه 24 فروردین به کارآگاهان جنایی خبر دادند جنازه دختر نوجوانی زیر پل امیر‌آباد پیدا شده است، به این ترتیب تحقیقات آغاز و مشخص شد جنازه متعلق به سمیه است.

 

این دختر بنا به تشخیص پزشکی قانونی حاضر در محل چند روز قبل جان باخته بود.

 

در پی این اتفاق تیمی تحقیق درباره انگیزه قتل سمیه را آغاز کردند اما آنها تاکنون به سرنخ و مدرکی دست نیافته‌اند و فقط در پی احتمال‌ها و فرضیه‌های مطرح‌شده سه نفر را به عنوان مظنون بازداشت کردند. این اشخاص تاکنون در بازجویی‌ها هرگونه مشارکت در ربودن و به قتل رساندن دختر دانش‌آموز را رد کرده‌اند با این وجود تحقیق از آنها ادامه دارد. این در حالی است که مردم بوکان روز جمعه با تجمع مقابل فرمانداری نسبت به واقعه رخ‌داده، اعتراض کردند و خواستار برخورد قاطع‌تر مقامات مسوول شدند. در این تجمع پدر سمیه به مردم گفت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تاکنون پیگیری‌های مناسبی انجام داده‌اند.

 

پس از کشف جسد سمیه شایعاتی در بوکان مطرح شد مبنی بر اینکه چند دختر دانش‌آموز دیگر نیز که در مقاطع راهنمایی و دبیرستان تحصیل می‌کنند ربوده شده‌اند اما چنین شایعاتی به تایید نرسیده است./قدس آنلاین


ویدیو مرتبط :
تجمع اعتراضی مردم تبریز در واکنش به برنامه فیتیله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجمع اعتراضی در واكنش به قتل دختر بوكانی


ربوده و كشته شدن دختری 17ساله در بوكان كارآگاهان جنایی را در برابر پرونده‌ای پیچیده قرار داده است.

شرق: ربوده و كشته شدن دختری 17ساله در بوكان كارآگاهان جنایی را در برابر پرونده‌ای پیچیده قرار داده است.

 این در حالی است كه مردم این شهر در پی كشف جسد وحشت‌زده و مضطرب شده‌اند و روز جمعه مقابل فرمانداری تجمع كردند.


دختر 17ساله كه سمیه فیض‌الله‌پور نام دارد اواسط فروردین‌ماه ناپدید شد و والدین او این خبر را به پلیس اعلام و درخواست كمك كردند اما سرنخی از این دختر به دست نیامد تا اینكه 24 فروردین به كارآگاهان جنایی خبر دادند جنازه دختر نوجوانی زیر پل امیر‌آباد پیدا شده است، به این ترتیب تحقیقات آغاز و مشخص شد جنازه متعلق به سمیه است.

 این دختر بنا به تشخیص پزشكی قانونی حاضر در محل چند روز قبل جان باخته بود. در پی این اتفاق تیمی تحقیق درباره انگیزه قتل سمیه را آغاز كردند اما آنها تاكنون به سرنخ و مدركی دست نیافته‌اند و فقط در پی احتمال‌ها و فرضیه‌های مطرح‌شده سه نفر را به عنوان مظنون بازداشت كردند.

 این اشخاص تاكنون در بازجویی‌ها هرگونه مشاركت در ربودن و به قتل رساندن دختر دانش‌آموز را رد كرده‌اند با این وجود تحقیق از آنها ادامه دارد.

 این در حالی است كه مردم بوكان روز جمعه با تجمع مقابل فرمانداری نسبت به واقعه رخ‌داده، اعتراض كردند و خواستار برخورد قاطع‌تر مقامات مسوول شدند.

در این تجمع پدر سمیه به مردم گفت نیروی انتظامی و دستگاه قضایی تاكنون پیگیری‌های مناسبی انجام داده‌اند.


پس از كشف جسد سمیه شایعاتی در بوكان مطرح شد مبنی بر اینكه چند دختر دانش‌آموز دیگر نیز كه در مقاطع راهنمایی و دبیرستان تحصیل می‌كنند ربوده شده‌اند اما چنین شایعاتی به تایید نرسیده است.