اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجلیل از شجریان و پرستویی با حضور روحانی


تعاونی هنرمندان معاصر پارس قصد دارد طی مراسمی در 14 تیرماه با حضور حسن روحانی از چندین چهره شناخته شده هنری نظیر محمدرضا شجریان، محمود فرشچیان، مجید مجیدی، پرویز پرستویی، هما روستا و ... در کاخ سعدآباد تجلیل کند.

خبرگزاری مهر: تعاونی هنرمندان معاصر پارس قصد دارد طی مراسمی در 14 تیرماه با حضور حسن روحانی از چندین چهره شناخته شده هنری نظیر محمدرضا شجریان، محمود فرشچیان، مجید مجیدی، پرویز پرستویی، هما روستا و ... در کاخ سعدآباد تجلیل کند.

حجت‌الاسلام رضا نوربخش رییس شورای سیاست‌گذاری تعاونی هنرمندان معاصر پارس درباره برنامه تجلیل از چهره‌های هنری گفت: تعاونی هنرمندان معاصر پارس مراسم «صبح‌امید» را با دعوت از هنرمندان رشته‌های موسیقی، نمایشی، تجسمی و نویسندگان برجسته و با حضور دکتر حسن روحانی روز 14 تیرماه در مجموعه فرهنگی تاریخی کاخ سعدآباد برگزار می‌کند. 


ویدیو مرتبط :
ضرب زدن همایون شجریان در کودکی در حضور استاد محمدرضا شجریان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ادعای حضور روحانی در منزل شجریان


حسن روحانی رئیس جمهور به همراه همسرش در یک دیدار غیررسمی و بدون اطلاع قبلی به منزل محمدرضا شجریان استاد آواز موسیقی کشور رفته و با وی دیدار کرده است.

خبرگزاری فارس: حسن روحانی رئیس جمهور به همراه همسرش در یک دیدار غیررسمی و بدون اطلاع قبلی به منزل محمدرضا شجریان استاد آواز موسیقی کشور رفته و با وی دیدار کرده است.

پارسینه نوشت: محمدرضا شجریان در این دیدار به شوخی به روحانی گفته بود: حالا که شما منزل ما آمدید، ما هم می توانیم سرزده خانه شما بیاییم؟!

این دیدار سه هفته قبل انجام شده است.

گفتنی است صدای محمدرضا شجریان با تایید خودش در فیلم انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری 92 قرار داده شده بود و روحانی نیز در آن فیلم اظهار می کند که صدای شجریان را دوست دارم.