اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجدید میثاق نیروهای مسلح با امام راحل


همزمان با سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، نیروهای جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیجیان با آرمان های امام راحل تجدید میثاق کردند.

خبرگزاری مهر: صبح امروز و همزمان با سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، نیروهای جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیجیان  به منظور تجدید میثاق با رهبر فقید انقلاب اسلامی در حرم مطهر امام راحل حضور یافتند.

در این مراسم فرماندهان و نیروهای نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیجیان با نثار تاج گل و قرائت فاتحه نسبت به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ادای احترام کردند.

همچنین حاضران در این مراسم با حضور بر سر مزار بانو ثقفی همسر مکرمه بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران از مجاهدت ها و تلاش های این بانوی بافضیلت برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تجلیل کردند.

در این مراسم علاوه بر فرماندهان و پرسنل نیروهای چهارگانه مسلح، جانبازان عملیات بیت المقدس، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیجیان و جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور داشتند.


ویدیو مرتبط :
تجدید میثاق نروهای مسلح با آرمانهای امام راحل (س)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با آرمان های امام خمینی(ره)



اخبار,اخبارسیاسی,حضور رییس‌جمهور در مرقد مطهر امام خمینی

 رئیس جمهور کشورمان به همراه اعضای هیأت دولت صبح امروز (یک شنبه) با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بلند بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به همراه اعضای هیأت دولت به مناسبت فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حاضر و با آرمان های بلند ایشان تجدید میثاق کردند.

 

 اخبار سیاسی -  ایسنا