اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجدید میثاق فرماندهان ارتش با امام (ره)


فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی و دریایی و نماینده ولی فقیه در در ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه در آستانه روز ارتش با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) به مقام شامخ رهبر فقید انقلاب ادای احترام کردند.

خبرگزاری ایرنا: فرماندهان نیروهای زمینی، هوایی و دریایی و نماینده ولی فقیه در در ارتش جمهوری اسلامی ایران روز پنج شنبه در آستانه روز ارتش با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) به مقام شامخ رهبر فقید انقلاب ادای احترام کردند.

 فرماندهان و نیروهای ارتشی حاضر در این آئین، بار دیگر با آرمانهای والای شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب پیمان دوباره بستند.

شرکت کنندگان در این آئین ضمن قرائت فاتحه و زیارت نامه امام راحل ، یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشتند.

فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی همچنین با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) به مقام والای شهیدان ارتش ادای احترام کردند.

جمع زیادی از پرسنل ارتش جمهوری اسلامی در این آئین حضور داشتند.

29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی است.


ویدیو مرتبط :
تجدید میثاق دولتمردان با آرمان های حضرت امام (ره)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجدید میثاق رئیس جمهور و اعضای هیأت دولت با آرمان های امام خمینی(ره)



اخبار,اخبارسیاسی,حضور رییس‌جمهور در مرقد مطهر امام خمینی

 رئیس جمهور کشورمان به همراه اعضای هیأت دولت صبح امروز (یک شنبه) با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بلند بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

به گزارش ایسنا ، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به همراه اعضای هیأت دولت به مناسبت فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر در مرقد مطهر امام خمینی(ره) حاضر و با آرمان های بلند ایشان تجدید میثاق کردند.

 

 اخبار سیاسی -  ایسنا