اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

تجاوز 4 پلیس فرانسه به دختر کانادایی


در پی تعرض به یک دختر گردشگر کانادایی، از ده ها افسر و کارکنان دفتر مرکزی پلیس پاریس آزمایش «دی ان ای» گرفته می شود.

خبرگزاری ایرنا: در پی تعرض به یک دختر گردشگر کانادایی، از ده ها افسر و کارکنان دفتر مرکزی پلیس پاریس آزمایش «دی ان ای» گرفته می شود.

در پی بررسی های انجام شده در مورد این حادثه که در سال 2014 رخ داد، از امروز مرکز تحقیقات پلیس فرانسه عملیات گسترده نمونه برداری از دی ان ای تمام افسران پلیس و کارکنان حاضر در مقر پلیس قضایی پاریس را در روز حادثه آغاز کرده است.

«برنارد کزنف» وزیر کشور فرانسه در یک مصاحبه تلویزیونی این واقعه را غیر قابل قبول دانست و گفت تحقیقات به طور جدی در مورد یافتن عاملان ادامه دارد.

به گزارش کانال تلویزیونی «BFM TV»، این واقعه در 22 آوریل 2014 در مقر دفتر مرکزی پلیس پاریس رخ داد.

تعدادی از افسران پلیس در یک کلوپ ایرلندی در نزدیکی مقر پلیس با این گردشگر کانادایی آشنا شده و به او پیشنهاد بازدید از ساختمان پلیس را داده بودند.

پس از این بازدید، زن جوان در حالی که بسیار شوکه شده بود به یکی از دفاتر پلیس رفت و ادعا کرد که مورد تعرض چهار افسر پلیس قرار گرفته است.

دختر کانادایی 34 ساله که پدر وی نیز پلیس است هم اکنون در کانادا به سر می برد.

«اتحادیه دوم افسران پلیس فرانسه» مخالفت خود را با این عملیات اعلام و تاکید کرد که پافشاری در ادامه این عملیات به اعتبار پلیس فرانسه لطمه خواهد زد.

تحقیقات تکمیلی توسط (IGPN) «پلیس پلیس ها» همچنان به طور جدی ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
تجاوز پلیس به دختر یازده ساله

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پلیس هند متهم به اهمال در نجات جان دختر قربانی تجاوز به عنف شد



پلیس هند متهم به اهمال در نجات جان دختر قربانی تجاوز به عنف شد

فرد همراه قربانی جوان پرونده اخیر تجاوز به عنف در هند برای اولین بار پس از چند روز از گذشت این حادثه، سکوت خود را شکست و از جزئیات بیشتری درباره این حمله‌وحشیانه که بانگ اعتراض جهانی را برانگیخته، پرده برداشت.

وی با ابزار تاسف و اندوه فراوان از اینکه شاهد این درنده‌خویی و اقدام غیرانسانی متجاوزان نسبت به دختر جوان 23 ساله بوده، گفت: در حالی که دختر بیچاره با خونریزی شدید کف خیابان افتاده بود، پلیس و عابران حاضر در محل حادثه هیچ تلاشی برای کمک به وی انجام ندادند و او را با همان حال کنار جاده رها کردند.

این مرد جوان اظهارداشت: بی‌توجهی پلیس و مردم به قربانی در زمان وقوع حادثه و تاخیر در رساندن وی به بیمارستان موجب شد حالش وخیم‌تر شود و منجر به مرگ وی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه الجزیره، دو هفته پیش هفت مرد یک دختر دانشجوی 23 ساله را مورد حمله سبعانه و تجاوز به عنف دسته‌جمعی قرار دادند و او را از اتوبوس به بیرون پرت کردند.

این مرد که سعی داشته به دختر جوان کمک کند می‌گوید: هر چه خطاب به نیروهای پلیس فریاد زدم به ما کمک کنید، آنان بدون توجه به اینکه حال دختر بیچاره چقدر وخیم است، مشغول تصمیم‌گیری درباره این مسئله بود که این پرونده مربوط به کدام اداره پلیس می‌شود.

بنا بر این گزارش، این دانشجوی جوان که در یک اتوبوس خصوصی در دهلی مورد تجاوز دسته‌جمعی قرار گرفت، دو هفته بعد در بیمارستان جان باخت. پس از این حادثه شهر دهلی‌نو، پایتخت هند، «پایتخت تجاوز» نام گرفته است.

مرد جوان می‌گوید: وقتی به محلی رسیدم که به دانشجوی همکلاسی‌ام تجاوز شده بود خون زیادی از او رفته بود و هیچ یک از عابران برای کمک به او اقدامی نکرده بودند و وقتی که ماموران پلیس به محل حادثه رسیدند زمان زیادی تلف کردند و بدون این که به فکر نجات جان قربانی بودند، درباره این ماجرا با هم جر و بحث می‌کردند.

تاکنون پنج مرد متهم به این پرونده تجاوز به عنف و قتل بازداشت شده‌اند./ایسنا